|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Mechanistische Beziehungen zwischen Entwicklung und Lernen: Bericht der Da...-

Ursprünglicher Text
Mechanistic Relationships Between Development and Learning : Report of the Da...
Artikelzustand:
Neu
2 verfügbar
Preis:
£291,67
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 344,79
Versand:
£15,99 (ca. EUR 18,90) Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Castle Donington, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 16. Jul und Do, 1. Aug nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Verkäufer verschickt innerhalb von 10 Tagen nach Zahlungseingang.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404889991236
Zuletzt aktualisiert am 17. Jun. 2024 12:23:21 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Mechanistic Relationships Between Development and Learning : Repo
ISBN
9780471977025
Subject Area
Developmental Psychology, Biological Psychology
Publication Name
Mechanistic Relationships between Development and Learning
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Subject
Biology
Publication Year
1998
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Thomas J. Carew, R. Menzel, C. J. Shatz
Item Width
160mm
Item Weight
618g
Number of Pages
336 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

At the turn of the century, the pioneering neuroscientist Ramon y Cajal articulated the hypothesis that growth processes involved in the development of the central nervous system may persist into adulthood, where they might be retained to mediate the formation and maintenance of memory. Over the decades since Cajal s seminal suggestion, extensive experimental attention has been directed at elucidating the cellular and molecular mechanisms underlying both neuronal development and learning and memory. Many exciting technical and conceptual advances have been made on each front. Thus, as we approach the end of this century, the field is now poised to assess the status of Cajal s provocative hypothesis directly. This volume reflects a highly interdisciplinary dialog among experts in the fields of development and learning and memory, who came together not only to assess the validity of the general hypotheses that development and learning might share mechanistic features, but also to identify issues, preparations, and paradigms that would allow for a rigorous evaluation of ways to advance the hypothesis, on the one hand, and determine its fundamental limitations, on the other. Towards this end, the volume is organized into four levels of analysis: behavioral, systems, cellular, and molecular. At each level, neuroscientists from the general fields of development and learning engage in lively exchange of ideas which serve to highlight the similarities and differences of both the concepts and the experimental approaches used in their diverse fields. The result of this endeavor is a collection of seminal chapters and summary reports that provide a novel synthesis of important advances in two exciting areas of modern neuroscience. Goal of this Dahlem Workshop: to evaluate the validity of the general thesis that mechanisms utilized in the development of the nervous system are reutilized in the adult to mediate formation and maintenance of memory.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780471977025
eBay Product ID (ePID)
88454888

Product Key Features

Subject Area
Developmental Psychology, Biological Psychology
Author
Thomas J. Carew, R. Menzel, C. J. Shatz
Publication Name
Mechanistic Relationships between Development and Learning
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Biology
Publication Year
1998
Type
Textbook
Number of Pages
336 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
160mm
Item Weight
618g

Additional Product Features

Series Title
Dahlem Workshop Reports- (Ls) Life Sciences
Country/Region of Manufacture
United States
Editor
R. Menzel, Thomas J. Carew, C. J. Shatz

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.secirpkoobtaerg@kusredroyabe
USt-IdNr.:
  • GB 307932304
Handelsregisternummer:
  • 10691061
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
CRN-Nummer:
  • 10691061
superbookdeals

superbookdeals

94,4% positive Bewertungen
294 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
4.7
Kommunikation
4.6
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (82.233)

c***h (1673)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent, thanks! 👍
s***t- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Arrived today. Great Seller!
o***u (1441)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Brilliant book prompt delivery many thanks 🙏