Bild 1 von 1
Globales Account Management: Wertschöpfung, Hardcover von Hennessey, Hubert D....-
Artikelzustand:
2 verfügbar
Versand:
Standort: Castle Donington, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 14. Jun und Mi, 3. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahmen:
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Angaben zum Verkäufer
- 94,1% positive Bewertungen
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404886547461
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Global Account Management : Creating Value
- ISBN
- 9780470848920
- Publication Year
- 2003
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Global Account Management: Creating Value
- Item Height
- 236mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Item Width
- 166mm
- Subject
- Finance, Management, Business
- Item Weight
- 500g
- Number of Pages
- 272 Pages
Über dieses Produkt
Product Information
If you buy a new BMW you may be surprised as much by the owner's manual as by the car itself. Thin, personalized, and containing information only on the features you have selected in the language you speak, it is the result of a year's collaboration with Xerox that has radically improved the product and decimated costs. It is just one example of the new organizational structures and processes being developed at leading companies to serve the global marketplace. As firms realize that dealing with global customers is not simply an extension of key account management, their most common response is to launch a formal global account management initiative. Done well this is powerful and effective; however without proper planning it can spell disaster. Drawing on widely accepted 'key success factors' for global account management as well as new elements revealed by their research, David Hennessy and Jean-Pierre Jeannet redefine the process global account management around the premise that sustainable value springs only from an expert understanding of the customer's industry, its structure and its strategy. The book covers all critical aspects of the topic (the planning process, account selection, team building, executive support, global IT requirements, compensation structures and more) and draws on interviews with top global account managers at leading companies including IBM, Cable and Wireless, Siemens, HP, Guinness, Cisco, and Procter & Gamble.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470848920
eBay Product ID (ePID)
91506540
Product Key Features
Publication Name
Global Account Management: Creating Value
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Finance, Management, Business
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Height
236mm
Item Width
166mm
Item Weight
500g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Far Corner Europe Limited
Barbara Blake
19-20 Bourne Court
Southend Road
Woodford Green
Essex
IG8 8HD
United Kingdom
USt-IdNr.:
- GB 307932304
Handelsregisternummer:
- 10691061
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:404886547461
Verpackung und Versand
Artikelstandort:
Castle Donington, Vereinigtes Königreich
Versand nach:
Weltweit
Ausgeschlossen:
Afghanistan, Angola, Botsuana, Brasilien, Frankreich, Französisch-Guayana, Französisch-Polynesien, Guadeloupe, Jemen, Laos, Lesotho, Libyen, Martinique, Mauritius, Mazedonien, Nauru, Nigeria, Russische Föderation, Réunion, Saudi-Arabien, Seychellen, Somalia, Swasiland, Tadschikistan, Tschad, Turkmenistan, Türkei, Ukraine, Uruguay, Venezuela
Verpackung und Versand | Jeder zusätzliche Artikel | Nach | Service | Lieferung*Siehe Lieferhinweise |
---|---|---|---|---|
£15,99 (ca. EUR 18,70) | £15,99 (ca. EUR 18,70) | USA | Standardversand (Standard Int'l Postage) |
Bearbeitungszeit |
---|
Der Verkäufer verschickt den Artikel innerhalb von 10 Werktagen nach Zahlungseingang. |
Steuern |
---|
An der Kasse fallen ggf. Steuern an. Mehr erfahrenMehr erfahren zu Steuern auf eBay-Käufe. |
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #404886547461
Mehrwertsteuer für diesen Artikel #404886547461
Der Verkäufer berechnet Mehrwertsteuer für Artikel, die in die folgenden Bundesstaaten verschickt werden:
Bundesstaat | Steuersatz für Sales Tax |
---|
Rücknahmebedingungen
Frist für Kontaktaufnahme mit dem Verkäufer nach Erhalt Artikels: | Rücksendung |
---|---|
30 Tage | Käufer zahlt Rückversand |
Der Käufer trägt die Rücksendekosten.
Rücknahmebedingungen im Detail |
---|
Rücknahme akzeptiert |
Zahlungsdaten
Zahlungsmethoden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (81.916)
_***l (164)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very happy 😊
7***o (768)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast delivery, all well!
d***r (540)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
all good - many thanks.