|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Lernspuren: Planung und Bewertung des Lernens für Kinder mit schweren und Co-

Ursprünglicher Text
Learning Tracks: Planning and Assessing Learning for Children with Severe and Co
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $55,88
Ca.EUR 52,16
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Calgary, Alberta, Kanada
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 11. Mai und Mo, 20. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395311191553
Zuletzt aktualisiert am 28. Apr. 2024 07:42:59 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781473912533
Book Title
Learning Tracks
ISBN
9781473912533
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Learning Tracks : Planning and Assessing Learning for Children with Severe and Complex Needs
Author
Lindy Furby, Jilly Catlow
Item Length
11.7in
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Item Width
8.3in
Item Weight
14 Oz
Number of Pages
144 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Learning Tracks is an assessment tool to support the planning and assessment of learning for children and young people with severe and complex learning disabilities (SCLD). It was designed by Lindy Furby and Jilly Catlow while teaching at St Crispin's School for children and young people with severe and complex learning disabilities. At the very early stages of learning, the steps that children and young people make can be small but incredibly significant for them and those who teach them. However, it can be problematic to evidence and formally recognise these achievements and plan next steps. Learning Tracks presents a framework to recognise achievement at these early levels and plan for progression through challenge, breadth and application. The Learning Tracks framework for recognising achievement at very early levels of learning: Can help teachers understand the way their children may be learning Offers a vocabulary for describing the learning Offers a structure for planning the learning When you purchase Learning Tracks, you receive the book that introduces you to the framework and theories underpinning Learning Tracks, describes the curriculum included and demonstrates how it can be implemented in your setting. In addition to this book you will also receive access to the complete ready-made Learning Tracks assessment tool that can be downloaded online. This is available as a PDF with editable elements and a template you can personalise it to suit your individual needs.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1473912539
ISBN-13
9781473912533
eBay Product ID (ePID)
219572747

Product Key Features

Author
Lindy Furby, Jilly Catlow
Publication Name
Learning Tracks : Planning and Assessing Learning for Children with Severe and Complex Needs
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
144 Pages

Dimensions

Item Length
11.7in
Item Width
8.3in
Item Weight
14 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc3965
Table of Content
Part 1: The Theoretical Foundations of Learning TracksChapter 1: Learning and MemoryChapter 2: Learning and Teaching TheoriesChapter 3: Standards and ExpectationsPart 2: The Curricular Content of Learning TracksChapter 4: Communications, Language and LiteracyChapter 5: Health and WellbeingChapter 6: MathematicsPart 3: Using Learning TracksChapter 7: The Framework for Recognising AchievementChapter 8: Adapting Learning Tracks
Copyright Date
2016
Topic
Special Education / General
Lccn
2015-943061
Dewey Decimal
371.9
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.021.660)

o***o (455)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
k
c***c (1007)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great transaction A+++ Thanks
i***b (3311)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Super