|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Echtzeit-3D-Geländemaschinen mit C++ und... von Snook, Greg Mixed Media Produkt-

Ursprünglicher Text
Real-time 3D Terrain Engines Using C++ and... by Snook, Greg Mixed media product
Ursprünglicher Text
FREE US DELIVERY | ISBN: 1584502045 | Quality Books
Artikelzustand:
Sehr gut
Preis:
US $15,24
Ca.EUR 14,05
Versand:
Kostenlos Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 22. Jun und Mi, 26. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:395012637891
Zuletzt aktualisiert am 12. Jun. 2024 22:41:24 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
1584502045
EAN
9781584502043
Release Title
Real-time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX (Charles Ri...
Artist
Snook, Greg
Brand
N/A
Colour
N/A
Book Title
Real-Time 3d Terrain Engines from the Ground Up
Item Length
9.2 in
Publisher
Charles River Apparel Media
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Greg Snook
Genre
Computers
Topic
Programming / Games, Computer Graphics, Programming Languages / C++, General
Item Width
7.4 in
Item Weight
28.9 Oz
Number of Pages
374 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

With recent advancements in programmable 3D rendering hardware, game developers can create engines capable of making complete outdoor landscapes. Many of today's popular games include entire outdoor environments, but making these environments realistic and fast is a challenge for even the best programmers. Real-Time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX 9 is written to help make the process more efficient, and to bring new programmers into the field of 3D computer game programming. The book is dedicated to teaching the fundamentals of programming a popular 3D engine type - the "Real-Time 3D Terrain Engine." Throughout the book, the focus is on the essential topics of outdoor terrain rendering. So whether you are new to 3D engine programming or a seasoned veteran, Real-Time 3D Terrain Engines Using C++ and DirectX 9 will teach you how to use the latest advancements in hardware-accelerated rendering, and provide all of the tips, tricks, and ideas you need to build your own, complete 3D terrain engine. Skills Needed: It is assumed that you are familiar with C++, Direct X, math, and geometry and that you're ready to move into 3D engine design and real-time terrain visualization.

Product Identifiers

Publisher
Charles River Apparel Media
ISBN-10
1584502045
ISBN-13
9781584502043
eBay Product ID (ePID)
2347566

Product Key Features

Author
Greg Snook
Book Title
Real-Time 3d Terrain Engines from the Ground Up
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Topic
Programming / Games, Computer Graphics, Programming Languages / C++, General
Publication Year
2003
Type
Textbook
Illustrator
Yes
Genre
Computers
Number of Pages
374 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.9 in
Item Width
7.4 in
Item Weight
28.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Volume Number
Vol. 9
Reviews
PART I: A Foundation In 3d 1Chapter1 Getting Started With Directx 9.0 Andd3dx Chapter 2 Fundamental 3d Objects Chapter 3 The High-Level Shader Language Chapter 4 Gaia Engine Overview PART II: Introduction To Terrain Systems 97Chapter 5 World Management Chapter 6 Basic Terrain Geometry Chapter7 The Roam Terrain System Chapter 8 Tiled Geometry Techniques Chapter 9 Texturing Techniques PART III: Extending The Engine 221Chapter 10 Big Sky Country Chapter 11 Rendering Outdoor Scenes Chapter 12 The 3d Gardener Chapter 13 Ocean Water Appendix A Gaia Utility ClassesAppendix B Floating-Point Tricks Appendix C Programming Reference Sheets Appendix D Recommended Reading Appendix E About The CD-Rom
Table of Content
Part I: A Foundation In 3d 1Chapter1 Getting Started With Directx 9.0 Andd3dx Chapter 2 Fundamental 3d Objects Chapter 3 The High-Level Shader Language Chapter 4 Gaia Engine Overview Part II: Introduction To Terrain Systems 97Chapter 5 World Management Chapter 6 Basic Terrain Geometry Chapter7 The Roam Terrain System Chapter 8 Tiled Geometry Techniques Chapter 9 Texturing Techniques Part III: Extending The Engine 221Chapter 10 Big Sky Country Chapter 11 Rendering Outdoor Scenes Chapter 12 The 3d Gardener Chapter 13 Ocean Water Appendix A Gaia Utility ClassesAppendix B Floating-Point Tricks Appendix C Programming Reference Sheets Appendix D Recommended Reading Appendix E About The CD-Rom
Copyright Date
2003
Target Audience
Scholarly & Professional
Lccn
2003-008198
Dewey Decimal
794.8/16693
Dewey Edition
21

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

SBYB Inc.
Kelsey Sparshott
900 Knell St
60538 Montgomery, IL
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobfodlrow@asuyabe
USt-IdNr.:
  • GB 922696893
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
World of Books USA

World of Books USA

94,9% positive Bewertungen
4,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.5
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.417.136)

9***3 (10)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Well, book was boring as Olsen, but everything went incredibly well with the shipping, buying process. Definitely use this seller, but don’t buy this book unless you’re really bored . 
d***d (497)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
fast shipping !!
1***1 (981)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great seller and item.Thanks.