|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Ein sozial gerechtes Klassenzimmer: Transdisziplinäre Ansätze zum Unterrichten von Schreiben Acro-

Ursprünglicher Text
A Socially Just Classroom: Transdisciplinary Approaches to Teaching Writing Acro
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $78,92
Ca.EUR 72,63
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 22. Jun und Mi, 3. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:394849644152
Zuletzt aktualisiert am 06. Mär. 2024 14:50:05 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781648895555
Book Title
A Socially Just Classroom
ISBN
9781648895555
Publication Year
2023
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject Area
Education, Social Science
Publication Name
Socially Just Classroom: Transdisciplinary Approaches to Teaching Writing Across the Humanities
Author
Vuslat Katsanis
Publisher
Vernon Art AND Science Inc.
Subject
General

Über dieses Produkt

Product Information

This edited collection provides a range of transdisciplinary approaches to the teaching of writing across the Humanities through the lens of inclusion and equity in higher education. In three parts - From Disciplinary Practice to Transdisciplinary Application, The Collective We: Transparent Pedagogy in Praxis, Power in Presence: From Chalkboard to Pavement - the chapters focus on teaching triumphs and challenges, specific learning objectives and best practices, theories and their applications, and concrete examples of campus action within specific institutional or socio-historical contexts. In whole, the book represents what a socially just classroom looks like from first-year university writing classes, to advanced graduate studies, and the impact of learning beyond the university. Building on the scholarship of equity in higher education, the book forefronts transdisciplinary pedagogies with chapters representing language and literature, creative writing, cultural and ethnic studies, women and gender studies, and media studies. While we understand social justice as a multifaceted and ever expanding effort, we affirm the essential role of classroom instructors as the foundational actors in cultivating and sustaining inclusion and equity. We also acknowledge the current challenges of teaching brought on by the COVID-19 pandemic, which intensifies previously existing issues surrounding housing, employment, healthcare, and the legal residency status of many students. By fostering a conversation around writing pedagogy in a comparative and transdisciplinary context, we encourage educators to translate the resources available in their fields in a collective effort to close the equity gaps. At the same time, we intend for this book to provide a context where younger faculty and diverse students can redefine the college classroom while empowering each other within their chosen institutions.

Product Identifiers

Publisher
Vernon Art AND Science Inc.
ISBN-10
1648895557
ISBN-13
9781648895555
eBay Product ID (ePID)
12058363293

Product Key Features

Author
Vuslat Katsanis
Publication Name
Socially Just Classroom: Transdisciplinary Approaches to Teaching Writing Across the Humanities
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
General
Publication Year
2023
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science

Additional Product Features

LCCN
2022-935713
Intended Audience
Scholarly & Professional

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.024.479)

v***r (128)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Brand new, just as described!
m***s (2411)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Reliable
4***7 (235)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Perfect transaction, thanks!!!!!!!!!!!!!