|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Exportmarketing Handbuch von Walter Nagel (englisch) Hardcover Buch-

Ursprünglicher Text
Export Marketing Handbook by Walter Nagel (English) Hardcover Book
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $111,12
Ca.EUR 103,97
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 2. Jul und Sa, 13. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:394849640141
Zuletzt aktualisiert am 05. Mär. 2024 10:42:28 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9780275929497
Book Title
Export Marketing Handbook
ISBN
9780275929497
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Export Marketing Handbook
Item Length
9.2 in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Subject
Exports & Imports, General, International / General
Publication Year
1988
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Gaston Ndyajunwoha, Walter Nagel
Item Width
6.1 in
Item Weight
13.9 Oz
Number of Pages
152 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This is a how-to' sourcebook to establishing and managing an export marketing business. The authors include details for getting started, analyzing products for export potential, ' methods of generating sales leads, and other points of interest. The book is geared towards marketing managers, entrepreneurs, and trade associations and local elected officials. Business Information Alert What business knowledge is needed to get ahead in export marketing? What factors should be considered before entering the export marketing field? How can export marketing managers maximize sales while minimizing risks? Nagel and Ndyajunwoha bring their unique combination of academic, governmental, trade association, and private sector experience to bear in this guide to establishing and managing an export marketing business. They examine the background and future of export marketing in order to assess the decision to enter the field. Also discussed are details for getting started, analyzing a product's export potential, methods of generating sales leads, the finer points of export sales negotiation, tips on establishing foreign distribution networks, and getting paid.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
0275929493
ISBN-13
9780275929497
eBay Product ID (ePID)
111520

Product Key Features

Author
Gaston Ndyajunwoha, Walter Nagel
Publication Name
Export Marketing Handbook
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Exports & Imports, General, International / General
Publication Year
1988
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
152 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.4 in
Item Width
6.1 in
Item Weight
13.9 Oz

Additional Product Features

LCCN
87-038186
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf1009
Reviews
"By getting directly to the point without unnecessary theorizing, and by clear, succinct exposition within a logically organized framework, this book delivers all that it promises with a commendable economy of words." Academic Library Review, "This is a "how-to" sourcebook to establishing and managing an export marketing business. The authors include details for getting started, analyzing products for "export potential," methods of generating sales leads, and other points of interest. The book is geared towards marketing managers, entrepreneurs, and trade association and local elected officials." Business Information Alert
Table of Content
Assessing the Next Decade's Most Promising Business--Export Marketing Applying Export Marketing Mix Variable--The Four P's to Export Marketing Managing/Controlling a Successful Export Business Basic Export Office Operations/Procedures Appendixes Export Glossary Recommended Reading Index
Copyright Date
1988
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
658.8/48
Dewey Edition
19
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.025.138)

a***d (280)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book exactly as described, reliable shipping, no problems at all! Recommended seller.
h***s (77)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Daughter is thrilled to be able to get her hands on bills that aren't being released in the US. Thank you!!!
b***n (1117)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast delivery