|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Lose Blätter für den Kundenservice: Fähigkeiten für den Erfolg von Lucas-

Ursprünglicher Text
Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success by Lucas
Artikelzustand:
Gut
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Preis:
US $100,99
Ca.EUR 93,10
Versand:
US $9,99 (ca. EUR 9,21) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 18. Jun und Mo, 24. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386961312614
Zuletzt aktualisiert am 09. Jun. 2024 19:05:17 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
ISBN
9781265017668
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Ringbound
Language
English
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
Author
Robert W. Lucas
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Subject
Marketing / General, Commerce
Item Weight
30.5 Oz
Number of Pages
496 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Lucas' top-selling and award-winning Customer Service 8e has been revised to reflect the demands of customer service today. Chapters are divided into three parts, focused on key aspects of customer service: 1) The Profession 2) Skills for Success, and 3) Building and Maintaining Relationships, and Retaining Customers. Throughout the text, readers discover tips for implementing proven customer service strategies, case scenarios, and activities to help apply concepts to real-world situations. Customer Service 8e addresses many market changes such as the impact of the COVID-19 pandemic, working in remote teams and greater focus on customers with disabilities with featuring several companies such as Amazon, Target, American Express and Chipotle. Students will practice putting concepts into action through our integration digital learning platform, Connect. Connect provides revised case analyses that challenge students to apply what they've learned to real-world scenarios featuring companies such as Zappos, Ben & Jerry's, and Southwest Airlines. Additionally, Connect has role-playing application-based activities to help students demonstrate understanding of the key elements that will make customer interactions more successful and revised Language Toolkits geared toward helping students develop an understanding of key terms.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
1265017662
ISBN-13
9781265017668
eBay Product ID (ePID)
19057265111

Product Key Features

Author
Robert W. Lucas
Publication Name
Loose Leaf for Customer Service: Skills for Success
Format
Ringbound
Language
English
Subject
Marketing / General, Commerce
Publication Year
2022
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
496 Pages

Dimensions

Item Weight
30.5 Oz

Additional Product Features

Edition Number
8
LCCN
2021-031275
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Hf5415.5.L83 2023
Grade from
College Freshman
Grade to
College Graduate Student
Table of Content
PART ONE: THE PROFESSION Chapter 1: The World of Customer Service Chapter 2: Contributing to the Service Culture PART TWO: SKILLS FOR SUCCESS Chapter 3: Verbal Communication Skills Chapter 4: Nonverbal Communication Skills Chapter 5: Listening to the Customer PART THREE: BUILDING AND MAINTAINING RELATIONSHIPS Chapter 6: Customer Service and Behavior Chapter 7: Service Breakdowns and Recovery Chapter 8: Customer Service in a Diverse World Chapter 9: Customer Service via Technology PART FOUR: RETAINING CUSTOMERS Chapter 10: Encouraging Customer Loyalty BONUS CHAPTERS Bonus Chapters can be found in the eBook or in the Instructor Resources within Connect: Chapter 11: Managing Your Time Chapter 12: Managing Your Stress Chapter 13: Customer Service through Written Means
Copyright Date
2023

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Rocky Mountain Textbooks Inc.
Tim Turner
425 W 8th St
81003 Pueblo, CO
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liamg@skoobtxetmr
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Rocky Mountain Textbooks

Rocky Mountain Textbooks

97,2% positive Bewertungen
394 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (100.816)

y***i (123)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book was ordered with a delay in shipping, after waiting a month I contacted seller to please send shipping info. None was supplied a few days later a credit was issued to my ebay account. In my opinion never shipped
o***e (1654)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great book
7***6 (542)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
great book, fast shipping.