|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Die Kunst des digitalen Marketings: Der ultimative Leitfaden zur Erstellung strategischer, zielgerichteter Ziele-

Ursprünglicher Text
The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Target
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
£39,99
Ca.EUR 46,97
Versand:
£2,56 (ca. EUR 3,01) Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Jun und Fr, 5. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Verkäufer verschickt innerhalb von 10 Tagen nach Zahlungseingang.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:386729003061
Zuletzt aktualisiert am 11. Apr. 2024 07:20:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781119265702
Book Title
The Art of Digital Marketing
ISBN
9781119265702
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns
Item Height
259mm
Author
Ian Dodson
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
188mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
846g
Number of Pages
400 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The premier guide to digital marketing that works, and a solid framework for success The Art of Digital Marketing is the comprehensive guide to cracking the digital marketing 'code,' and reaching, engaging, and serving the empowered consumer. Based on the industry's leading certification from the Digital Marketing Institute (DMI), this book presents an innovative methodology for successful digital marketing: start with the customer and work backwards. A campaign is only effective as it is reflective of the consumer's wants, needs, preferences, and inclinations; the DMI framework provides structured, implementable, iterative direction for getting it right every time. The heart of the framework is a three-step process called the 3i Principles: Initiate, Iterate, and Integrate. This simple idea translates into higher engagement, real customer interaction, and multichannel campaigns that extend even into traditional marketing channels. The evolution of digital marketing isn't really about the brands; it's about consumers exercising more control over their choices. This book demonstrates how using this single realization as a starting point helps you build and implement more effective campaigns. Get inside the customer's head with deep consumer research Constantly improve your campaigns based on feedback and interactions Integrate digital activities across channels, including traditional marketing Build campaigns based on customer choice and control Digital marketing turns traditional marketing models on their heads. Instead of telling the customer what to think, you find out what they already think and go from there. Instead of front-loading resources, you continually adjust your approach based on real interactions with real customers every day. Digital marketing operates within its own paradigm, and The Art of Digital Marketing opens the door for your next campaign.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781119265702
eBay Product ID (ePID)
221122357

Product Key Features

Author
Ian Dodson
Publication Name
The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
400 Pages

Dimensions

Item Height
259mm
Item Width
188mm
Item Weight
846g

Additional Product Features

Title_Author
Ian Dodson
Country/Region of Manufacture
United States

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

ABC Books Ltd
Unit 2D
Gatwick Gate Industrial Estate
Crawley, Lowfield Heath
London
RH11 0TG
United Kingdom
USt-IdNr.:
  • GB 324767388
Handelsregisternummer:
  • 05034144
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
The Nile UK Shop

The Nile UK Shop

98,3% positive Bewertungen
96 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (24.677)

o***o (373)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A perfect compilation
s***a (2989)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent thank you
e***0 (2254)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️