|Eingestellt in Kategorie:
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketingmanagement - Ein strategischer Entscheidungsansatz von Harper W., Jr. Bo-

Ursprünglicher Text
Marketing Management - A Strategic Decision-Making Approach by Harper W., Jr. Bo
Premier Books USA
  • (78)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $79,95
Ca.EUR 71,75
Artikelzustand:
Neu
Versand:
US $4,99 (ca. EUR 4,48) USPS Media MailTM.
Standort: Fort Lauderdale, Florida, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 25. Sep und Mo, 30. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:382563371993
Zuletzt aktualisiert am 12. Aug. 2021 19:16:32 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Country/Region of Manufacture
United States
Product Type
Textbook
Features
Book not included access code.
ISBN
9780073381169
EAN
9780073381169
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing Management-A Strategic Decision-Making Approach
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Item Length
9.9 in
Subject
Marketing / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
John Mullins, Harper W. Boyd Jr., Orville C. Walker
Item Weight
34.6 Oz
Item Width
8 in
Number of Pages
576 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073381160
ISBN-13
9780073381169
eBay Product ID (ePID)
109225543

Product Key Features

Number of Pages
576 Pages
Publication Name
Marketing Management-A Strategic Decision-Making Approach
Language
English
Subject
Marketing / General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Author
John Mullins, Harper W. Boyd Jr., Orville C. Walker
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
34.6 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
8 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-055593
Illustrated
Yes
Synopsis
The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and entrepreneurs must make each and every day. This edition continues to be the most current and Internet-savvy book available, injecting the latest developments in Internet-based communication and distribution technology into every chapter. The author team s rich entrepreneurial, marketing management, and consulting experience spans a broad variety of manufacturing, service, software, and distribution industries, providing an abundance of real-world, global perspectives.", The concentration on strategic decision making sets this book apart from other texts that place greater emphasis on the description of marketing phenomena than on the strategic and tactical marketing decisions that managers and entrepreneurs must make each and every day. This edition continues to be the most current and Internet-savvy book available, injecting the latest developments in Internet-based communication and distribution technology into every chapter. The author team's rich entrepreneurial, marketing management, and consulting experience spans a broad variety of manufacturing, service, software, and distribution industries, providing an abundance of real-world, global perspectives.
LC Classification Number
HF5415.13.M352324

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Premier Books USA

Premier Books USA

75% positive Bewertungen
649 Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Aug 2018
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (70)