|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Kreuzung des Lehrplans: Mehrsprachige Lernende in College-Klassenzimmern-

Ursprünglicher Text
Crossing the Curriculum: Multilingual Learners in College Classrooms
Ursprünglicher Text
by Zamel, Vivian | PB | Good
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $9,80
Ca.EUR 9,03
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 1. Jun und Mi, 5. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:374704669888
Zuletzt aktualisiert am 12. Jän. 2024 14:30:55 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780805846928

Über dieses Produkt

Product Information

As college classrooms have become more linguistically diverse, the work of ESOL professionals has expanded to include research on the experiences of multilingual learners not only in ESOL courses but also in courses across the curriculum. At the same time that ESOL professionals are trying to understand the academic challenges that learners face beyond ESOL courses, faculty across the disciplines are trying to meet the challenge of teaching students of differing linguistic backgrounds. Crossing the Curriculum: Multilingual Learners in College Classrooms responds to these issues and concerns by capturing the complex and content-specific nature of students' and teachers' experiences and providing a nuanced understanding of how multilingual students' learning can be fostered and sustained. Crossing the Curriculum: Multilingual Learners in College Classrooms is unique in bringing together the perspectives of researchers, students, and teachers. These multiple lenses allow for a richly layered picture of how students and teachers actually experience college classrooms. Common themes and pedagogical principles resonate across the three distinct sections of the book: *Part One, Investigating Students' Experiences Across the Curriculum: Through the Eyes of Classroom Researchers, consists of chapters written by ESOL and composition researchers who have investigated multilingual students' experiences in undergraduate courses across the curriculum. *Part Two, Learning Across the Curriculum: Through Students' Eyes, consists of chapters written by two multilingual learners who chronicled their experiences as they crossed the curriculum over time. *Part Three, Engaging Students in Learning: Through the Eyes of Faculty Across the Curriculum, consists of chapters written by faculty from several academic fields--Anthropology, Philosophy, Nursing, Literature, Sociology, and Asian American Studies--who discuss their own attempts to address the needs of multilingual learners in their classrooms.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0805846921
ISBN-13
9780805846928
eBay Product ID (ePID)
6023701

Product Key Features

Author
Ruth Spack
Publication Name
Crossing the Curriculum : Multilingual Learners in College Classrooms
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
252 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.6in
Item Width
6in
Item Weight
12 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Pe1128.A2c744 2003
Table of Content
Contents: Preface. Part I: Investigating Students' Experiences Across the Curriculum: Through the Eyes of Classroom Researchers. V. Zamel, Strangers in Academia: The Experiences of Faculty and ESOL Students Across the Curriculum. R. Spack, The Acquisition of Academic Literacy in a Second Language: A Longitudinal Case Study, Updated. M.S. Sternglass, "It Became Easier Over Time": A Case Study of the Relationship Between Writing, Learning, and the Creation of Knowledge. T. Smoke, Lessons From Ming: Helping Students Use Writing to Learn. E. Kutz, From Outsider to Insider: Studying Academic Discourse Communities Across the Curriculum. Part II: Learning Across the Curriculum: Through Students' Eyes. M. Muñoz, Martha's Reflections on Learning Across the Curriculum. M. Kainose, Motoko's Reflections on Learning Across the Curriculum. Part III: Engaging Students in Learning: Through the Eyes of Faculty Across the Curriculum. T. Sieber, Excelling in the Critical Study of Culture: The Multilingual-Multicultural Student Advantage. S.M. Fishman, L. McCarthy, When Writing-to-Learn Is Not Enough. K.B. Alster, Writing in Nursing Education and Nursing Practice. R. Srikanth, The Soil Under the Gravel: ESOL Learners and Writing About Literature. E. Disch, "Still Cannot Solve It": Engaging ESOL Students in the Classroom Conversation. P.N-C. Kiang, Voicing Names and Naming Voices: Pedagogy and Persistence in an Asian American Studies Classroom.
Copyright Date
2003
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Multicultural Education, Bilingual Education, Study & Teaching, General, Curricula
Lccn
2003-054730
Genre
Education, Language Arts & Disciplines

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17,6 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.197.949)

0***e (614)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you
p***p (2)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
😊
j***o (486)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Super cool book, in great shape, as described! Would buy from again!