|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing: Eine Einführung 13. Ausgabe Gary Armstrong Taschenbuch-

Ursprünglicher Text
Marketing : An Introduction 13th Edition Gary Armstrong Paperback
Artikelzustand:
Akzeptabel
Sonderaktion endet in: 3 T 9 Std
Preis:
US $40,37
Ca.EUR 37,79
Bisher US $47,49 Was bedeutet dieser Preis?
Aktueller Verkaufspreis (Angabe des Verkäufers)
US $7,12 sparen (-15%)
Versand:
US $4,99 (ca. EUR 4,67) Standardversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Grand Junction, Tennessee, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Jun und Fr, 5. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364869502822

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Subject
Marketing / General
ISBN
9780134149530
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Marketing : an Introduction
Publisher
Pearson Education
Item Length
0.4 in
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Item Weight
44.4 Oz
Item Width
0.4 in
Number of Pages
672 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

For undergraduate courses on the Principles of Marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach Marketing: An Introduction shows students how customer value-creating it and capturing it-drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Also available with MyMarketingLabTM This title is also available with MyMarketingLab -- an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to engage students and improve results. Within its structured environment, students practice what they learn, test their understanding, and pursue a personalized study plan that helps them better absorb course material and understand difficult concepts. Students, if interested in purchasing this title with MyMarketingLab, ask your instructor for the correct package ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
013414953x
ISBN-13
9780134149530
eBay Product ID (ePID)
5038308325

Product Key Features

Number of Pages
672 Pages
Language
English
Publication Name
Marketing : an Introduction
Publication Year
2016
Subject
Marketing / General
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Author
Philip Kotler, Gary Armstrong
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
44.4 Oz
Item Length
0.4 in
Item Width
0.4 in

Additional Product Features

Edition Number
13
LCCN
2015-044448
Dewey Edition
23
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.8
Lc Classification Number
Hf5415
Table of Content
Part 1: Defining Marketing and the Marketing Process 1. Marketing Creating Customer Value and Engagement 2. Company and Marketing Strategy Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships Part 2: Understanding the Marketplace and Customer Value 3. Analyzing the Marketing Environment 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights 5. Understanding Consumer and Business Buyer Behavior Part 3: Designing a Customer Value-Driven Marketing Strategy and Mix 6. Customer Value-Driven Marketing Strategy Creating Value for Target Customers 7. Product, Services, and Brands Building Customer Value 8. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle 9. Pricing Understanding and Capturing Customer Value 10. Marketing Channels Delivering Customer Value 11. Retailing and Wholesaling 12. Engaging Customers and Communicating Customer Value Advertising and Public Relations 13. Personal Selling and Sales Promotion 14. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing Part 4: Extending Marketing 15. The Global Marketplace 16. Sustainable Marketing Social Responsibility and Ethics Appendix 1. Company Cases Appendix 2. Marketing Plan Appendix 3. Marketing by the Numbers Appendix 4. Careers in Marketing References Glossary Credits Index
Copyright Date
2017

Artikelbeschreibung des Verkäufers

BellThings

BellThings

98,9% positive Bewertungen
5,9 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.866)

k***l (205)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Sadly the dress did not fit, but the seller was great to work with and the dress was otherwise in perfect condition.
o***o (70)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Seems to work just as well as my two other pumps. Ty
9***w (40)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A true pleasure to deal with! Delivered early in condition described! Great communication!