|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Motion in Games: Dritte internationale Konferenz, MIG 2010, Utrecht, The Netherla-

Ursprünglicher Text
Motion in Games: Third International Conference, MIG 2010, Utrecht, The Netherla
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $76,30
Ca.EUR 70,86
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 10. Mai und Di, 21. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364797006190
Zuletzt aktualisiert am 30. Apr. 2024 04:15:11 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9783642169571
Book Title
Motion in Games
ISBN
9783642169571
Publication Year
2010
Series
Lecture Notes in Computer Science Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Motion in Games : Third International Conference, MIG 2010, Utrecht, the Netherlands, November 14-16, 2010, Proceedings
Author
Yiorgos Chrysanthou
Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
Item Weight
23.7 Oz
Number of Pages
Xii, 436 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This book constitutes the proceedings of the Second International Workshop on Motion in Games, held in Utrecht, The Netherlands, in November 2010. The 30 revised full papers presented together with 9 revised poster papers in this volume were carefully reviewed and selected. The papers are organized in topical sections on body simulation, learning movements, body control, motion planning, physically-based character control, crowds and formation, geometry, autonomous characters, navigation, motion synthesis, perception, real-time graphics, and posters.

Product Identifiers

Publisher
Springer Berlin / Heidelberg
ISBN-10
3642169570
ISBN-13
9783642169571
eBay Product ID (ePID)
99589539

Product Key Features

Author
Yiorgos Chrysanthou
Publication Name
Motion in Games : Third International Conference, MIG 2010, Utrecht, the Netherlands, November 14-16, 2010, Proceedings
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2010
Series
Lecture Notes in Computer Science Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xii, 436 Pages

Dimensions

Item Weight
23.7 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
6459
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
T385
Table of Content
Body Simulation.- Simulating Humans and Lower Animals.- Evaluating the Physical Realism of Character Animations Using Musculoskeletal Models.- Learning Movements.- Physically-Based Character Control in Low Dimensional Space.- Learning Crowd Steering Behaviors from Examples.- Body Control.- Full-Body Hybrid Motor Control for Reaching.- Pose Control in Dynamic Conditions.- Spatial Awareness in Full-Body Immersive Interactions: Where Do We Stand?.- Motion Planning.- Scalable Precomputed Search Trees.- Toward Simulating Realistic Pursuit-Evasion Using a Roadmap-Based Approach.- Path Planning for Groups Using Column Generation.- Physically-Based Character Control.- Skills-in-a-Box: Towards Abstract Models of Motor Skills.- Angular Momentum Control in Coordinated Behaviors.- Crowds and Formation.- Simulating Formations of Non-holonomic Systems with Control Limits along Curvilinear Coordinates.- Following a Large Unpredictable Group of Targets among Obstacles.- Geometry.- Real-Time Space-Time Blending with Improved User Control.- Motion Capture for a Natural Tree in the Wind.- Active Geometry for Game Characters.- Autonomous Characters.- CAROSA: A Tool for Authoring NPCs.- BehaveRT: A GPU-Based Library for Autonomous Characters.- Level of Detail AI for Virtual Characters in Games and Simulation.- Navigation.- Scalable and Robust Shepherding via Deformable Shapes.- Navigation Queries from Triangular Meshes.- Motion Synthesis.- Motion Parameterization with Inverse Blending.- Planningand Synthesizing Superhero Motions.- Perception.- Perception Based Real-Time Dynamic Adaptation of Human Motions.- Realistic Emotional Gaze and Head Behavior Generation Based on Arousal and Dominance Factors.- Why Is the Creation of a Virtual Signer Challenging Computer Animation?.- Real-Time Graphics.- Realtime Rendering of Realistic Fabric with Alternation of Deformed Anisotropy.- Responsive Action Generation by Physically-Based Motion Retrieval and Adaptation.- Visibility Transition Planning for Dynamic Camera Control.- Posters.- The Application of MPEG-4 Compliant Animation to a Modern Games Engine and Animation Framework.- Knowledge-Based Probability Maps for Covert Pathfinding.- Modification of Crowd Behaviour Modelling under Microscopic Level in Panic Situation.- Expressive Gait Synthesis Using PCA and Gaussian Modeling.- Autonomous Multi-agents in Flexible Flock Formation.- Real-Time Hair Simulation with Segment-Based Head Collision.- Subgraphs Generating Algorithm for Obtaining Set of Node-Disjoint Paths in Terrain-Based Mesh Graphs.- Path-Planning for RTS Games Based on Potential Fields.- Learning Human Action Sequence Style from Video for Transfer to 3D Game Characters.
Copyright Date
2010
Topic
Programming / Games, Programming / General, Computer Graphics, Mechanics / Dynamics, Hardware / General
Lccn
2010-938325
Dewey Decimal
794.8166
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22/Ger
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Science

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.022.186)

e***l (135)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Recommended.
e***e (8496)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
It's a pleasure to do business with this seller!
u***j (700)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Perfect thanks