|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Inbound-Marketing, überarbeitet und aktualisiert: Kunden gewinnen, binden und begeistern-

Ursprünglicher Text
Inbound Marketing, Revised and Updated: Attract, Engage, and Delight Customers O
Artikelzustand:
Neu
5 verfügbar
Preis:
US $19,64
Ca.EUR 18,39
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Grand Rapids, Michigan, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364740625288
Zuletzt aktualisiert am 08. Mai. 2024 19:53:04 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
EAN
9781118896655
ISBN
1118896653
Binding
TP
Book Title
Inbound Marketing, Revised and Updated : Attract, Engage, and Delight Customers Online
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
8.8 in
Edition
2
Publication Year
2014
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.8 in
Author
Dharmesh Shah, Brian Halligan
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / Multilevel, Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct
Item Weight
9.6 Oz
Item Width
5.9 in
Number of Pages
224 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This fully updated and revised edition of Inbound Marketing builds on the enormous international success of the book that launched the inbound marketing movement. It provides the new playbook you need to get more free traffic from Google, build a business blog, create a social media following and analyze which of your marketing efforts are working. With coverage of updated Search Engine Optimization tactics and the latest tools to build a social media following, marketing experts and HubSpot founders Brian Halligan and Dharmesh Shah provide detailed advice on how to get found online and convert visitors to leads and customers. This fully updated edition includes new material'on the impact social media has on search and also provides a high-level overview of what viral marketing actually is. Inside you'll find: New sections on visual content, tools as content, and Google+ A new chapter on viral marketing for mere mortals A bonus section on startup/entrepreneurial marketing With Inbound Marketing , youll gain access to insights from thousands of companies that have seen the power of this new model work for their own companies. "If you've been looking for a trustworthy primer on getting found online, here's a great place to start. Buy one for your clueless colleague too." --SETH GODIN, author of Meatball Sundae

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118896653
ISBN-13
9781118896655
eBay Product ID (ePID)
202495389

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Inbound Marketing, Revised and Updated : Attract, Engage, and Delight Customers Online
Number of Pages
224 Pages
Language
English
Publication Year
2014
Topic
Marketing / Multilevel, Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Author
Dharmesh Shah, Brian Halligan
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
9.6 Oz
Item Length
8.8 in
Item Width
5.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Reviews
Covering everything from website design to creating strategy, the book is a well-written and (somewhat) entertaining take on how to use the web to create a successful sales strategy (Entrepreneur Middle East, January 2015)
Lccn
2015-302411
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hf5415.1265.H353
Copyright Date
2014

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

BargainBookStores.com
Ralf Scharnowski
3423 Lousma Dr SE
49548 Grand Rapids, MI
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:xaF4532-103 )616(
:liaM-Emoc.serotskoobniagrab@flah
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Bargain Book Stores

Bargain Book Stores

99,3% positive Bewertungen
3,1 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.231.335)

r***s (729)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Nice pocket planner. Item as described.
t***i (2556)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described, very fast delivery, AAA+++++
2***0 (163)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very nice easy to read