|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Hypermedien neu denken: Der mikrokosmische Ansatz von Wendy Hall (englisch) Taschenbuch -

Ursprünglicher Text
Rethinking Hypermedia: The Microcosm Approach by Wendy Hall (English) Paperback
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $123,92
Ca.EUR 114,46
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Fairfield, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 11. Jun und Sa, 22. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:364693739659
Zuletzt aktualisiert am 19. Mai. 2024 12:13:52 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781461285748
Book Title
Rethinking Hypermedia
ISBN
9781461285748
Publication Name
Rethinking Hypermedia : the Microcosm Approach
Item Length
9.3in
Publisher
Springer
Publication Year
2011
Series
Electronic Publishing Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.2in
Author
Wendy Hall, Hugh Davis, Gerard Hutchings
Item Width
6.1in
Item Weight
11.8 Oz
Number of Pages
Xviii, 196 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Rethinking Hypermedia: The Microcosm Approach is essentially the story of the Microcosm hypermedia research and development project that started in the late 1980's and from which has emerged a philosophy that re-examines the whole concept of hypermedia and its role in the evolution of multimedia information systems. The book presents the complete story of Microcosm to date. It sets the development of Microcosm in the context of the history of the subject from which it evolved, as well as the developments in the wider world of technology over the last two decades including personal computing, high-speed communications, and the growth of the Internet. These all lead us towards a world of global integrated information environments: the publishing revolution of the 20th century, in principle making vast amounts of information available to anybody anywhere in the world. Rethinking Hypermedia: The Microcosm Approach explains the role that open hypermedia systems and link services will play in the integrated information environments of the future. It considers issues such as authoring, legacy systems and data integrity issues, and looks beyond the simple hypertext model provided in the World Wide Web and other systems today to the world of intelligent information processing agents that will help us deal with the problems of information overload and maintenance. Rethinking Hypermedia: The Microcosm Approach will be of interest to all those who are involved in designing, implementing and maintaining hypermedia systems such as the World Wide Web by setting the groundwork for producing a system that is both easy to use and easy to maintain. Rethinking Hypermedia: The Microcosm Approach is essential reading for anyone involved in the provision of online information.

Product Identifiers

Publisher
Springer
ISBN-10
1461285747
ISBN-13
9781461285748
eBay Product ID (ePID)
143661543

Product Key Features

Author
Wendy Hall, Hugh Davis, Gerard Hutchings
Publication Name
Rethinking Hypermedia : the Microcosm Approach
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2011
Series
Electronic Publishing Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
Xviii, 196 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
0.2in
Item Width
6.1in
Item Weight
11.8 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
4
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.9.N38
Table of Content
Motivations.- 1.1 Introduction.- 1.2 How We Started.- 1.3 Why Microcosm?.- 1.4 The Vision.- A Brief History of Hypermedia.- 2.1 Introduction.- 2.2 The Original Vision.- 2.3 Hypermedia for Personal Computers.- 2.4 Standards for Hypertext Systems and Information Exchange.- 2.5 Hypertext on the Internet.- 2.6 Open Hypermedia Systems and Link Services.- 2.7 Conclusions.- Implementing Open Hypermedia: Microcosm.- 3.1 Introduction.- 3.2 Overview.- 3.3 The Link Service Model.- 3.4 Interacting with the Information: Viewers.- 3.5 Processing the Information: Filters.- 3.6 Linking the Information: Creating Links.- 3.7 Storing the Information: Document Management.- 3.8 Controlling the Information: The Registry.- 3.9 Finding the Information.- 3.10 Summary.- Making Open Hypermedia Work.- 4.1 Introduction.- 4.2 Working with Third Party Applications.- 4.3 Working with Multimedia.- 4.4 Working with Changeable Data.- Authoring with Open Hypermedia.- 5.1 Introduction.- 5.2 General Principles: Building a Resource-Base.- 5.3 Authoring Applications within a Resource-Base.- 5.4 Applications.- 5.5 Summary.- Working with the Web and Distributed Systems.- 6.1 Introduction.- 6.2 Accessing the Web from Microcosm.- 6.3 Exporting Microcosm Datasets to the Web.- 6.4 Putting Microcosm into the Web.- 6.5 Distributed Microcosm.- The Future.- 7.1 Introduction.- 7.2 Concept Authoring and CSCW.- 7.3 Mavis.- 7.4 Agents.- 7.5 Digital Libraries and Electronic Publishing.- 7.6 Ending the Tyranny of the Button.- 7.7 Conclusions.- Glossary of Microcosm Terms.- A: A Declarative Model for Microcosm.- B: Microcosm 3.1.1: The Commercial Version.
Copyright Date
1996
Topic
System Administration / Storage & Retrieval, Interactive & Multimedia, Speech & Audio Processing
Dewey Decimal
005.75
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
20
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Premier Books LLC
David Taylor
26C Trolley Sq
19806-3356 Wilmington, DE
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.liaterelgaednarg@yabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% positive Bewertungen
2,7 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.023.568)

a***c (2267)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good experience
e***e (1732)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks for the great customer service!!
r***r (639)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very pleased. The best bool on the subject.