|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Durchführung pädagogischer Designforschung von Susan McKenney: Neu-

Ursprünglicher Text
Conducting Educational Design Research by Susan McKenney: New
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $55,21
Ca.EUR 50,81
Versand:
Kostenlos Standard Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 24. Mai und Do, 30. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:363391170953
Zuletzt aktualisiert am 26. Jän. 2024 12:59:41 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Conducting Educational Design Research
Publication Date
2018-08-23
Edition Number
2
ISBN
9781138095564
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Item Length
9.2in
Publisher
Routledge
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Thomas C. Reeves, Susan Mckenney
Features
New Edition
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz
Number of Pages
312 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Educational design research blends scientific investigation with the systematic development and implementation of solutions to educational challenges. Empirical inquiry is conducted in real learning settings - not laboratories - to craft effective solutions to the complex challenges facing educational practitioners. At the same time, the research is carefully structured to produce theoretical understanding that can serve the work of others. Conducting Educational Design Research, 2nd Edition has been written to support graduate students as well as experienced researchers who are new to this approach. Part I describes the origins, outcomes, and generic approach. Part II discusses the core processes of the generic approach in detail. Part III recommends how to propose, report, and advance educational design research. In addition to expanded treatment of research goals and practicalities, more examples, and attention to design-based implementation research, this new edition features enhanced guidance. For each of the four core processes, this volume offers: assessment tools detailed, behind-the-scenes descriptions of actual project work examples of how specific theories have been used to enrich the work For decades, policies for educational research worldwide have swung back and forth between demanding rigor above all other concerns, and increasing emphasis on impact. These two qualities, rigor and impact, need not be mutually exclusive. This volume supports readers in grasping and realizing the potential of educational design research. It demonstrates how rigorous and relevant investigation can yield both theoretical understanding and solutions to urgent educational challenges.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138095567
ISBN-13
9781138095564
eBay Product ID (ePID)
11038799649

Product Key Features

Author
Thomas C. Reeves, Susan Mckenney
Publication Name
Conducting Educational Design Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
312 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.7in
Item Width
6.1in
Item Weight
16.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.38m35 2018
Edition Description
New Edition
Edition Number
2
Table of Content
Part I: Foundations 1: About educational design research 2: Contributions to theory and practice: Concepts and examples 3: Toward a generic model for educational design research Part II: Core processes 4: Analysis and exploration 5: Design and construction 6: Evaluation and reflection 7: Implementation and spread Part III: Moving forward 8: Getting started: Writing proposals & preparing for launch 9: Reporting educational design research 10: Looking back and looking ahead Appendix: Related reading
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Computers & Technology, General
Dewey Decimal
371.1007
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Alibris, Inc.
Rob Lambert
2560 9th St
Ste 215
94710-2565 Berkeley, CA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.sirbila@90_skoob_flah
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% positive Bewertungen
1,8 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (459.474)

s***i (3072)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great seller, fast shipping, thanks so much!
c***- (171)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent seller! Thank you so much
m***f (1105)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent, good working item like new, fast shipping, A+