|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Langeweile, Shanzhai und Digitalisierung in der Zeit des kreativen China, Hardcover...-

Ursprünglicher Text
Boredom, Shanzhai, and Digitisation in the Time of Creative China, Hardcover ...
Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
US $139,18
Ca.EUR 128,32
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 11. Jun und Sa, 22. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:355515634308
Zuletzt aktualisiert am 26. Mai. 2024 05:47:22 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Boredom, Shanzhai, and Digitisation in the Time of Creative China
ISBN
9789462984745
Publication Name
Boredom, Shanzhai, and Digitisation in the Time of Creative China
Item Length
9.4in
Publisher
Amsterdam University Press
Series
Asian Visual Cultures Ser.
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Yiu Fai Chow
Item Width
6.4in
Item Weight
22.7 Oz
Number of Pages
320 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

With its emergence as a global power, China aspires to transform from made in China to created in China . Mobilised as a crucial source for solid growth and soft power , creativity has become part of the new China Dream. Boredom, Shanzhai, and Digitisation in the Time of Creative China engages with the imperative of creativity by aligning it to three interrelated phenomena: boredom, shanzhai, and digitisation. How does creativity help mitigate boredom? Does boredom incubate creativity? How do shanzhai practices and the omnipresence of fake goods challenge notions of the original and the authentic? Which spaces for expressions and contestations has China's fast-developing digital world of Weixin, Taobao, Youku, and Internet Plus Policy opened up? Are new technologies serving old interests? Essays, dialogues, audio-visual documents, and field notes, from thinkers, researchers, practitioners, and policy-makers, examine what is going on in China now, ultimately to tease out its implication to our understanding of creativity .

Product Identifiers

Publisher
Amsterdam University Press
ISBN-10
9462984743
ISBN-13
9789462984745
eBay Product ID (ePID)
7038414341

Product Key Features

Author
Yiu Fai Chow
Publication Name
Boredom, Shanzhai, and Digitisation in the Time of Creative China
Format
Hardcover
Language
English
Series
Asian Visual Cultures Ser.
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9.4in
Item Height
0.9in
Item Width
6.4in
Item Weight
22.7 Oz

Additional Product Features

Table of Content
Introduction I. Jeroen de Kloet, Yiu Fai Chow, and Lena Scheen We Must Create II. Eitan Wilf 'Creative China' and Its Potential to Problematise Western-modern-romantic Ideologies of Creativity Section 1: Boredom Essays 1.1: Anneke Coppoolse Create No More! Clutter and Boredom, a Hong Kong Prospective 1.2: Wen Cuiyan Combating the Boredom of Traditional Performing Art? The Case of Muk-jyu-go Interlocuting 1.3: Esther Peeren You Must (Not) Be Bored! Boredom and Creativity in Global Capitalism 1.4: Christoph Lindner Boredom and Creativity in the Era of Accelerated Living Notes from the field 1.5: Laura Vermeeren Evaporating Ennui - Water Calligraphy in Beijing 1.6: Li Hao Male Cinderella on the Small Screen in Mainland China In Dialogue 1.7: Yin Shan Lo, Kingsley Ng, and Kung Chi Shing 'Performativity' in the Age of Banality Section 2: Shanzhai Essays 2.1: Anthony Fung and Yiyi Yin New Productive Culture: Shanzhai or Second Degree of Creation? 2.2: Louis Ho Creative 'Shanzhai Labour'? - Leung Mei-ping's 'Made in Hong Kong/Shenzhen' 2.3: Xiao Yuefan Maoism and Disruptive Creativity: Shanzhai - an Alternative Perspective Interlocuting 2.4: Lena Scheen 'Isn't that funny?': The Unsettling Effect of Shanzhai Products 2.5: Stefan Landsberger Shanzhai = Creativity, Creativity = Shanzhai Notes from the field 2.6: Feng Fan Bringing the Chinese Dream to the U.S.A.: A Curatorial Practice in Art Education 2.7: Arjen Nauta 'Banal Creativity': What Does It Mean to be Creative for Hunan TV Practitioners? In Dialogue 2.8: Yin Shan Lo, Dai Dai, and Deng Chunru Two Side of SZ (Shanzhai & Shenzhen) Section 3: Digitisation Essays 3.1: Michael Keane Creativity, Affordances, and Chinese Traditional Culture Interlocuting 3.2: Chen Siyu Digital Payment, Vernacular Creativity, and Governmentality 3.3: Zeng Guohua Shopping 'Natural' and 'Local' Food as Everyday Resistance: Digitisation, Platformisation, and Online Retail of Rural Products Notes from the field 3.4: Liwen Deng Participatory Art On-off a Digital Platform - a Mobius Strip: On Cyber Nails in Curated Nails 3.5: Rowan Perry On-going Digitisation and Independence Chinese Documentary: A Field Report from Beijing 2015-2016 In Dialogue 3.6: Yin Shan Lo, Janet Fong, and Isaac Leung Digitisation with (in/out) Borders Biography of Contributors Endnotes Index
Copyright Date
2019
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Industrial, Industrial Design / General, Economic Conditions, General
Illustrated
Yes
Genre
Design, Technology & Engineering, Psychology, Business & Economics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Expert Trading Limited
John Boyer
9220 Rumsey Rd
Ste 101
21045-1956 Columbia, MD
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.secirpkoobtaerg@sredroyabe
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Great Book Prices Store

Great Book Prices Store

96,8% positive Bewertungen
1,2 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.8
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (342.060)

1***p (29)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Can't wait to really dive into this book to see what Dr Livingood says. It sounded really interesting on the YouTube ad and what I have looked at so far made interesting reading. L came in a padded shipping envelope and not a. Oversized box like otger shipments like I have gotten in the past from other sources.
s***e (1790)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+++++
h***t (831)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described