Bild 1 von 1
Bild 1 von 1
Apple Design, Zec, Peter,Wagner, Thomas,Urbach, Henry,Polster, Bernd,Klinke, Har
US $78,70
Ca.EUR 70,63
Preisvorschlag akzeptiert
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“Jumbo-sized. Good - Bumped and creased book with tears to the extremities, but not affecting the ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Versand:
US $9,03 (ca. EUR 8,10) Economy Shipping.
Standort: Harrisburg, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 25. Sep und Fr, 27. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:355325277326
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- ISBN
- 9783775730112
- Book Title
- Apple Design
- Publisher
- Hatje Cantz Verlag Gmbh & Co KG
- Item Length
- 12.1 in
- Publication Year
- 2011
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 1.3 in
- Genre
- Design
- Topic
- History & Criticism, Industrial, Product
- Item Weight
- 78.3 Oz
- Item Width
- 10.1 in
- Number of Pages
- 320 Pages
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Hatje Cantz Verlag Gmbh & Co KG
ISBN-10
3775730117
ISBN-13
9783775730112
eBay Product ID (ePID)
109101787
Product Key Features
Book Title
Apple Design
Number of Pages
320 Pages
Language
English
Topic
History & Criticism, Industrial, Product
Publication Year
2011
Illustrator
Yes
Genre
Design
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.3 in
Item Weight
78.3 Oz
Item Length
12.1 in
Item Width
10.1 in
Additional Product Features
Dewey Edition
23
Reviews
This book will satisfy anyone interested in how best to marry beautiful design with practical function - whether you think of yourself as a Mac or a PC., Apple Design delves into about 200 such products, most of which have been overseen by Jonathan Ive, the company's vice president of industrial design (not to mention the late great Steve Jobs himself). Think of it as an excellent gift/companion piece for those who have already devoured Walter Isaacson's best-selling biography.
Dewey Decimal
745.2092
Synopsis
Easily one of the most influential and popular design companies of our era, Apple has made electronics design history with its innovative iMacs, iPhones, iPods and iPads. Apple Design features over 200 examples of outstanding Apple designs by Jonathan Ive (born 1967), the company's Senior Vice President of Industrial Design, who since 1997 has been responsible for the design of all of Apple's products. Over the past decade, Ive and his team of designers have created elegant and user-friendly designs that have significantly advanced the brand's cult status as it enters the new millennium. Examining each of these in detail, and with full color throughout, Apple Design compares various approaches to industrial design alongside Apple's, and casts light on numerous aspects of its history, deepening our understanding of contemporary industrial design. Following an analysis of the forms and functions of the featured Apple products, the book provides an explanation of the innovative production methods and materials applied. Last but not least, it examines Apple design's overt references to the simplified forms of the products manufactured by the great German brand Braun, and enumerates the famous "Ten Rules for Good Design" promulgated by the company's chief designer, Dieter Rams, showing in each case how Apple has deployed and fulfilled them.
LC Classification Number
TS140
Text by
Grätz, Ina, von Borries, Friedrich
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (204.079)
Dieser Artikel (1)
Alle Artikel (204.079)
c***a (478)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
great seller
n***e (354)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks!
l***l (1537)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great item, just as described!
k***a (11386)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you very much for a wonderful eBay experience. Hope to see you again!!! :)
Noch mehr entdecken:
- Zeitschriften Design,
- Henry James Belletristik-Bücher,
- Bücher über Design,
- Sachbuch Vincent Klink Bücher,
- Sachbuch Henry James Bücher,
- Peter David Belletristik-Bücher,
- Bücher über Design Sachbuch,
- Peter-David-Sachbuch Bücher,
- Thomas Hardy Belletristik-Bücher,
- Vincent-Klink-Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen