|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

GESCHÄFTSFORSCHUNGSMETHODEN 9e Zikmund Babin Carr Griffin-

Ursprünglicher Text
BUSINESS RESEARCH METHODS 9e Zikmund Babin Carr Griffin
Artikelzustand:
Akzeptabel
Preis:
US $11,99
Ca.EUR 11,09
Versand:
US $6,35 (ca. EUR 5,87) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: El Paso, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 13. Jun und Mo, 17. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:335298553529

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Akzeptabel: Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ...
Cover-Design :
May Differ from Original Picture shown here
Contents :
SAME as in US edition
International-ISBN :
9789353503260
Shipping :
SELECT Expedited for FAST 3 to 4 days delivery
Book Title
Business Research Methods
Packaging :
Shrinkwrapped - Box Packed
Publisher :
Item Specifics of IE Book, see Description below
Printed In :
Black and White
Level
Business
Returns :
30 Days
Edition
9
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
ISBN
9781111826925
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Item Length
11.1 in
Publisher
Cengage South-Western
Publication Year
2012
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.1 in
Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Features
Revised
Item Width
8.8 in
Item Weight
57.7 Oz
Number of Pages
696 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

This best-selling text continues in its ninth edition to provide the most current and comprehensive coverage of business research. Its student-friendly design contains numerous examples illustrating real-world research in management, marketing, finance, accounting, and other business areas. BUSINESS RESEARCH METHODS, 9E, is the ideal text for undergraduate and first year MBA courses in marketing, management, or quantitative studies.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1111826927
ISBN-13
9781111826925
eBay Product ID (ePID)
110584432

Product Key Features

Author
Jon C. Carr, Barry J. Babin, Mitch Griffin, William G. Zikmund
Publication Name
Business Research Methods (With Qualtrics Printed Access Card)
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Subject
Marketing / General, General, Management, Marketing / Research
Publication Year
2012
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
696 Pages

Dimensions

Item Length
11.1 in
Item Height
1.1 in
Item Width
8.8 in
Item Weight
57.7 Oz

Additional Product Features

Edition Number
9
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Preface. PART I: INTRODUCTION. 1. The Role of Business Research. 2. Information Systems and Knowledge Management. 3. Theory Building. 4. The Business Research Process: An Overview. 5. The Human Side of Business: Organizational and Ethical Issues. PART II: BEGINNING STAGES OF THE RESEARCH PROCESS. 6. Problem Definition: The Foundation of Business Research. 7. Qualitative Research Tools. 8. Secondary Data Research in a Digital Age. PART III: RESEARCH METHODS FOR COLLECTING PRIMARY DATA. 9. Survey Research: An Overview. 10. Survey Research: Communicating with the Respondents. 11. Observation Methods. 12. Experimental Research. PART IV: MEASUREMENT CONCEPTS. 13. Measurement and Scaling Concepts. 14. Attitude Measurement. 15. Questionnaire Design. PART V: SAMPLING AND FIELDWORK. 16. Sampling Designs. and Procedures. 17. Determination of Sample Size: A Review of Statistical Theory. 18. Fieldwork. PART VI: DATA ANALYSIS AND PRESENTATION. 19. Editing and Coding: Transforming Raw Data into Information. 20. Basic Data Analysis: Descriptive Statistics. 21. Univariate Statistical Analysis. 22. Bivariate Statistical Analysis: Differences Between Two Variables. 23. Bivariate Statistical Analysis: Measures of Association. 24. Multivariate Statistical Analysis. 25. Communicating the Research Results: Research Report, Oral Presentation, and Follow-Up. PART VII: CRITICAL THINKING CASES. Appendix: Statistical Tables, Glossary of Frequently Used Symbols, Glossary, Endnotes. Index.
Copyright Date
2013
Target Audience
College Audience

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Bruglione

Bruglione

100% positive Bewertungen
4,1 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.7
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.061)

s***a (1214)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Lightning fast shipping. All good!
u***o (1001)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
As described. Prompt shipping.
e***3 (27)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast shipping expert packaging item just as described amazing lightning fast communication.