Bild 1 von 4
Bild 1 von 4
Warum Gebäude einstürzen: Wie Strukturen versagen - Hardcover von Levy, Matthys - 1.-
US $4,12
Ca.EUR 3,69
oder Preisvorschlag
Bisher US $5,50 (- 25%)
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Versand:
US $5,38 (ca. EUR 4,82) USPS Media MailTM.
Standort: Star, Idaho, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 28. Sep und Do, 3. Okt nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:315359937541
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Brand
- Unbranded
- MPN
- Does not apply
- Edition
- First Edition
- ISBN
- 9780393033564
- Book Title
- Why Buildings Fall Down : How Structures Fail
- Publisher
- Norton & Company, Incorporated, w. w.
- Item Length
- 6.5 in
- Publication Year
- 1992
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 1.1 in
- Genre
- Technology & Engineering, Architecture
- Topic
- Structural, General
- Item Weight
- 23.6 Oz
- Item Width
- 12.3 in
- Number of Pages
- 320 Pages
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Norton & Company, Incorporated, w. w.
ISBN-10
0393033562
ISBN-13
9780393033564
eBay Product ID (ePID)
1523753
Product Key Features
Book Title
Why Buildings Fall Down : How Structures Fail
Number of Pages
320 Pages
Language
English
Topic
Structural, General
Publication Year
1992
Illustrator
Yes
Genre
Technology & Engineering, Architecture
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
23.6 Oz
Item Length
6.5 in
Item Width
12.3 in
Additional Product Features
LCCN
91-034954
Dewey Edition
21
Dewey Decimal
690/.21
Table Of Content
Preface. Dedication. I. ORGANIZATIONAL STRATEGIES. 1.Inclusive Education and School Restructuring,Dorothy Lipsky and Alan Gartner. 2.Preserving Special Education . . . For Those Who Need It,Laurence Lieberman. II. SCHOOL SERVICE DELIVERY APPROACHES. 3.Schools as Inclusive Communities,Susan Stainback, William Stainback, & Barbara Ayres. 4.Preserving the Least Restrictive Environment: Revisited,M.L. Anderegg & Glenn Vergason. III. MAXIMIZING THE TALENTS AND GIFTS OF STUDENTS. 5.The Need for a Range of Program Options for Gifted and Talented Students,Barbara Clark. 6.Including All Students and Their Gifts Within Regular Classrooms,Mara Sapon-Shevin. IV. CLASSIFICATION AND LABELING. 7.Labeling: Who Wants to be Called Retarded,Chris Kliewer & Douglas Biklen. 8.Appreciating the Classification Dilemma,Howard Adelman. V. ASSESSMENT. 9.Functional Assessment and Special Education Decision Making,Daniel Reschly. 10.Curriculum Based Assessment and Literacy Instruction: A Political Critique,Curt Dudley-Marling. VI. INSTRUCTIONAL PERSPECTIVES. 11.Direct Instruction,Sara Tarver. 12.Alternative Instructional Strategies to Reductionism: Constructive, Multicultural, Feminine and Critical Pedagogies,Mary Poplin, Dudley Weist, and Sue Thorson. VII. CLASSROOM MANAGEMENT. 13.Constructivist Approaches to Classroom Management for Students with Disabilities,Marjorie Fields & Mary-Claire Tarlow. 14.Behavior-Analytic Foundations of Classroom Management,Thomas Haring & Craig Kennedy. VIII. COLLABORATION/CONSULTATION. 15.The Emerging Third Wave of Collaboration: Beyond Problem Solving,Lawrence Johnson & Marleen Pugach. 16.A Rationale and Vision for Collaborative Consultation,Jacqueline Thousand, Richard Villa, Phyllis Paolucci-Whitcomb & Ann Nevin. IX. RESEARCH PRACTICES. 17.Quantitative Research as the Method of Choice Within a Continuum Model,Robert Simpson. 18.Standing on Its Own: Qualitative Research in Special Education,Robert Bogdan & Zana Marie Lutfiyya. X. HIGHER EDUCATION. 19.Unifying the Preparation of Prospective Teachers,Marleen Pugach. 20.A Rationale for Departmentalization of Special Education,H. William Heller. XI. ADULT SERVICES-HOUSING. 21.Options and Choices in Residential Services Delivery,Kevin Walsh, David Rice, & Marvin Rosen. 22.Inclusive Community Living,Steven Taylor, Julie Ann Racino, & Pamela Walker. XII. ADULT SERVICE-EMPLOYMENT. 23.Supported Employment: Inclusion for All in the Workplace,Paul Wehman. <div
Synopsis
Whatever goes up must come down does not, fortunately, apply to most of the structures in today's world. In fact, whenever a building, a bridge, a tunnel, or a dam collapses nowadays, it is front page news and often the beginning of a hunt for clues and culprits as fascinating as any detective story.
LC Classification Number
TH441.L48 1992
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (1.220)
- 2***s (4)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect service! Books arrived wrapped in bubble wrap, and on time! Can't ask for anything more!
- 0***a (581)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExcellent service!!! Book arrived carefully wrapped and in excellent condition
- 0***a (310)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem arrived just as described on time Great seller 5 STARS