|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Wir waren Yahoo!: Vom Internetpionier zu - Jeremy Ring - Taschenbuch -

Ursprünglicher Text
We Were Yahoo!: From Internet Pioneer to - Jeremy Ring - Paperback
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $4,99
Ca.EUR 4,60
Versand:
US $4,15 (ca. EUR 3,83) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Massillon, Ohio, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 4. Jun und Do, 6. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:285568585091
Zuletzt aktualisiert am 16. Mai. 2024 15:59:28 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Artist
Ring, Jeremy
Type
Novel
Narrative Type
Fiction
Original Language
English
ISBN
9781682615782
Book Title
We Were Yahoo! : from Internet Pioneer to the Trillion Dollar Loss of Google and Facebook
Item Length
9in
Publisher
Post Hill Press
Publication Year
2018
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Jeremy Ring
Genre
Biography & Autobiography, Technology & Engineering, Business & Economics
Topic
Social Aspects, Entrepreneurship, Business
Item Width
6in
Item Weight
11.4 Oz
Number of Pages
240 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Only someone from the corporate inside could explain how Yahoo --one of the greatest brands in corporate history--could rise to the greatest height ever seen in American business...and then crash into oblivion. For anyone paying attention, the beginning of the end for Yahoo began with decisions made by the first team of executives while the company was on its way up, which set the stage for horrific decisions made by subsequent generations of Yahoo leadership. Most decisions were either pure incompetence or just lack of vision by CEOs from 2001 to the present. Twenty-one years after its incorporation and sixteen years after its stock peak, Yahoo sold for 96% less than its value on January 3, 2000, when it had closed at an all-time high of $118.75 per share, resulting in a market capitalization of $120 billion. Wall Street valued Yahoo , at that time in business less than six years, higher than it did Disney, News Corporation, and Comcast combined . Also on that day, the iPhone was more than seven years away from launch, Google was four years from its IPO, Amazon was hemorrhaging money, and Mark Zuckerberg was still in high school At the end of 2016, the top seven businesses on the list of the highest-valued companies in the world by market capitalization include Apple at #1, Alphabet (Google's Parent Company) at #2, Amazon.com at #5, and Facebook at #7. Those companies combined are valued in excess of $2 trillion more than the price Verizon paid to acquire Yahoo Yahoo 's story is one of missed strategies, failed opportunities, and poor execution. Early decisions to de-emphasize search features, undervalue Google, and overplay Yahoo's hand in the Facebook negotiations haunted the rest of the company's existence. In addition, factors outside of Yahoo's control--most notably how irrational expectations of Wall Street created an environment where short-term decisions were made at the expense of the long-term good. The story of Yahoo is a cautionary tale not intended for the faint of heart.

Product Identifiers

Publisher
Post Hill Press
ISBN-10
1682615782
ISBN-13
9781682615782
eBay Product ID (ePID)
239961922

Product Key Features

Book Title
We Were Yahoo! : from Internet Pioneer to the Trillion Dollar Loss of Google and Facebook
Author
Jeremy Ring
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Social Aspects, Entrepreneurship, Business
Publication Year
2018
Genre
Biography & Autobiography, Technology & Engineering, Business & Economics
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.7in
Item Width
6in
Item Weight
11.4 Oz

Additional Product Features

Target Audience
Trade

Artikelbeschreibung des Verkäufers

beautyisdead

beautyisdead

100% positive Bewertungen
285 Artikel verkauft
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (84)

n***m (480)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you!
t***l (1099)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Good price fast transaction fast shipping will buy from again
6***l (571)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Nice Packaging! 3