|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde verkauft am So, 5. Mai um 08:09.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing für Dummies von Alexander Hiam - Taschenbuch s#6088-

Ursprünglicher Text
Marketing for Dummies by Alexander Hiam - Paperback s#6088
Artikelzustand:
Sehr gut
Marketing for Dummies by Alexander Hiam - Paperback s#6088... Book is in great condition. Pages are ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Verkauft für:
US $11,99
Ca.EUR 11,17
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: New Orleans, Louisiana, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 14. Jun und Do, 20. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:282487864514
Zuletzt aktualisiert am 21. Mai. 2021 16:42:50 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Marketing for Dummies by Alexander Hiam - Paperback s#6088... Book is in great condition. Pages are ...
ISBN
9781568846996
EAN
9781568846996
Book Title
Marketing
Item Length
9.2 in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Edition
2
Publication Year
1997
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Alexander Hiam
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General
Item Width
7.4 in
Item Weight
20.7 Oz
Number of Pages
408 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Marketing is the most important thing that you do in business today, even if your job title doesn't have the word marketing in it. That is because marketing, in all its varied forms, is concerned with things like attracting customers, and Getting them to buy your product Making sure that they are happy with their purchases Persuading them to come back for more What could be more important? Ever try to run a business without customers? Marketing encompasses several specialized fields - from advertising to public relations, from selling to strategy, from database management to packaging and product design. How can you possibly be an expert at even half of these tasks? But at some point, anyone who wears a marketing hat has to handle problems in these areas and more. Marketing For Dummies shows you how. While this guide delves deep into the classic four components of marketing - product, price, placement, and promotions - it reaches beyond the basics of how to design a simple marketing program and gives you insight into Creating a compelling Internet strategy Succeeding at trade shows Producing interesting labeling, billboards, and print ads Understanding point-of-purchase advertising Sure, marketing can be a great deal of fun - it is, after all, a rare aspect of business where creativity is not only tolerated but essential to success. Yet in the long run, marketing is all about the bottom line. And Marketing For Dummies has a great many solutions of use to anyone who faces the challenge of finding and satisfying customers.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1568846991
ISBN-13
9781568846996
eBay Product ID (ePID)
337315

Product Key Features

Book Title
Marketing
Edition
2
Author
Alexander Hiam
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Marketing / General
Publication Year
1997
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
408 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.9 in
Item Width
7.4 in
Item Weight
20.7 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hf5415.13.H468 1997
Table of Content
Introduction. About This Book. How This Book Is Organized. Part I: Designing a Marketing Program. Part II: Technical Skills You May Need. Part III: Using the Components of a Marketing Program. Part IV: The Part of Tens. Icons Used in the Book. Where to Go from Here. Part I: Designing a Marketing Program. Chapter 1: Why You Need a Marketing Program. Chapter 2: Basic Marketing Strategy: Find a Need and Fill It. Chapter 3: Advanced Strategy: Define Your Message. Chapter 4: Let2s Get Creative. Part II: Technical Skills You May Need. Chapter 5: Marketing Communication -- Writing and Design. Chapter 6: Marketing Research: Customers, Competitors, and Industries. Part III: Using the Components of a Marketing Program. Chapter 7: Marketing on the Web. Chapter 8: Print Advertising. Chapter 9: Radio and Television Advertising. Chapter 10: Outdoor Advertising: Billboards, Banners, Signs, and More. Chapter 11: Publicity, Premiums, and Word of Mouth. Chapter 12: Special Events and Trade Shows. Chapter 13: Pricing and Price-Based Promotions. Chapter 14: Developing, Naming, and Managing Your Products. Chapter 15: Packaging and Labeling: Dressing Products for Success. Chapter 16: Distribution, Retail, and Point of Purchase. Chapter 17: Sales and Service Essentials. Chapter 18: Direct Marketing via Advertising, Telemarketing, and Direct Mail. Part IV: The Part of Tens. Chapter 19: (More Than) Ten Ways to Save Money in Marketing. Chapter 20: Ten Common Marketing Mistakes. Appendix: Writing a Marketing Plan. Index. Registration Card.
Copyright Date
1997
Lccn
97-071817
Dewey Decimal
658.802
Dewey Edition
22

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

William Wallis Workshops, LLC
William Wallis
724 Stewart Ave
70123 River Ridge, LA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.ecalpruoyniecaps@llib
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
spaceinyourplace

spaceinyourplace

100% positive Bewertungen
16 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (6.938)

r***2 (95)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great
Alle Bewertungen ansehen