Bild 1 von 1
Bild 1 von 1
Grundlagen des Geschäfts (Standalone - Taschenbuch, von Pride William M. LC4-
US $16,00
Ca.EUR 14,37
Artikelzustand:
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Killeen, Texas, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 27. Sep und Mo, 30. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:266679955040
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- Foundations of Business (Standalone Book)
- ISBN
- 9781305511064
- Subject Area
- Education, Business & Economics
- Publication Name
- Foundations of Business
- Publisher
- Cengage South-Western
- Item Length
- 10.9 in
- Subject
- Industrial Management, General, Teaching Methods & Materials / General
- Publication Year
- 2016
- Series
- Mindtap Course List Ser.
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.8 in
- Item Weight
- 38.5 Oz
- Item Width
- 8.6 in
- Number of Pages
- 560 Pages
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1305511069
ISBN-13
9781305511064
eBay Product ID (ePID)
219603301
Product Key Features
Number of Pages
560 Pages
Language
English
Publication Name
Foundations of Business
Publication Year
2016
Subject
Industrial Management, General, Teaching Methods & Materials / General
Type
Textbook
Subject Area
Education, Business & Economics
Series
Mindtap Course List Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.8 in
Item Weight
38.5 Oz
Item Length
10.9 in
Item Width
8.6 in
Additional Product Features
Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-947518
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
658
Table Of Content
Part I: THE ENVIRONMENT OF BUSINESS. 1. Exploring the World of Business and Economics. 2. Being Ethical and Socially Responsible. 3. Exploring Global Business. Part II: BUSINESS OWNERSHIP AND ENTREPRENEURSHIP. 4. Choosing a Form of Business Ownership. 5. Small Business, Entrepreneurship, and Franchises. Part III: MANAGEMENT AND ORGANIZATION. 6. Understanding the Management Process. 7. Creating a Flexible Organization. 8. Producing Quality Goods and Services. Part IV: HUMAN RESOURCES. 9. Attracting and Retaining the Best Employees. 10. Motivating and Satisfying Employees and Teams. Part V: MARKETING. 11. Building Customer Relationships Through Effective Marketing. 12. Creating and Pricing Products That Satisfy Customers. 13. Distributing and Promoting Products. Part VI: INFORMATION FOR BUSINESS STRATEGY AND DECISION MAKING. 14. Understanding Social Media and e-Business. 15. Using Management Information Systems and Accounting Information. 16. Mastering Financial Management.
Synopsis
With FOUNDATONS OF BUSINESS, 5E today's business course does not have to be difficult. Every chapter in this edition has been evaluated by instructors with years of teaching experience and by business students, like you. As a result, every chapter helps you understand business to become a better employee, more informed consumer, and even a successful business owner. This up-to-date, comprehensive survey of business highlights forms of business ownership, management and organization, human resources management, marketing, social media and e-business, information systems, accounting, and finance. Core topics emphasize ethics and social responsibility, small business and entrepreneurship, and global issues, while new coverage examines cutting-edge topics, such as social media in business, the economic recovery, international business, green and socially responsible business, and sustainability. A wealth of online learning resources further clarify the concepts you are learning.
LC Classification Number
HD31.P726 2017
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (7.243)
- a***h (172)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufJust as described
- o***n (750)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect!
- o***o (1568)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufX
Noch mehr entdecken:
- William Shakespeare Belletristik-Bücher,
- William Faulkner Belletristik-Bücher,
- William Shakespeare Schule und Ausbildung,
- Hörbücher William Shakespeare,
- Sachbuch William Shakespeare Bücher,
- William-S. - Burroughs-Belletristik-Bücher,
- Business- & - Wirtschaft Zeitschriften,
- Bücher mit Kinder- & Jugendliteratur William Shakespeare,
- William-Shakespeare-Humor-Belletristik - Bücher,
- William-Stuart-Long-Belletristik - Bücher