Bild 1 von 2
Bild 1 von 2
Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics Third Edition Textbook
US $71,10
Ca.EUR 63,81
oder Preisvorschlag
Bisher US $88,88 (- 20%)
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Beendet: 30. Jun. 2024 17:41:47 MESZ
Versand:
US $6,13 (ca. EUR 5,50) USPS Media MailTM.
Standort: Cranberry Township, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Sep und Sa, 28. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:256486344571
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Brand
- Unbranded
- MPN
- Does not apply
- Subject
- Programming / Games, Computer Graphics, General
- ISBN
- 9781435458864
- Subject Area
- Computers
- Publication Name
- Mathematics for 3d Game Programming and Computer Graphics
- Publisher
- Course Technology
- Item Length
- 9.4 in
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 1 in
- Features
- Revised
- Item Weight
- 36.1 Oz
- Item Width
- 7.6 in
- Number of Pages
- 624 Pages
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Course Technology
ISBN-10
1435458869
ISBN-13
9781435458864
eBay Product ID (ePID)
99637158
Product Key Features
Number of Pages
624 Pages
Language
English
Publication Name
Mathematics for 3d Game Programming and Computer Graphics
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, General
Publication Year
2011
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1 in
Item Weight
36.1 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
7.6 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2011-924487
Reviews
Preface.1. The Rendering Pipeline.2. Vectors.3. Matrices.4. Transforms.5. 3D Engine Geometry.6. Ray Tracing.7. Illumination.8. Visibility Determination.9. Collision Detection.10. Polygonal Techniques.11. Shadows.12. Linear Physics.13. Rotational Physics.14. Fluid Simulation.15. Numerical Methods.16. Curves and Surfaces.Appendix A: Complex Numbers.Appendix B: Trigonometry Reference.Appendix C: Coordinate Systems.Appendix D: Taylor Series.Appendix E: Answers to Exercises.
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.8/1526
Table Of Content
Preface. 1. The Rendering Pipeline. 2. Vectors. 3. Matrices. 4. Transforms. 5. 3D Engine Geometry. 6. Ray Tracing. 7. Illumination. 8. Visibility Determination. 9. Collision Detection. 10. Polygonal Techniques. 11. Shadows. 12. Linear Physics. 13. Rotational Physics. 14. Fluid Simulation. 15. Numerical Methods. 16. Curves and Surfaces. Appendix A: Complex Numbers. Appendix B: Trigonometry Reference. Appendix C: Coordinate Systems. Appendix D: Taylor Series. Appendix E: Answers to Exercises.
Edition Description
Revised edition
Synopsis
Sooner or later, all game programmers run into coding issues that require an understanding of mathematics or physics concepts such as collision detection, 3D vectors, transformations, game theory, or basic calculus. Unfortunately, most programmers frequently have a limited understanding of these essential mathematics and physics concepts. MATHEMATICS AND PHYSICS FOR PROGRAMMERS, THIRD EDITION provides a simple but thorough grounding in the mathematics and physics topics that programmers require to write algorithms and programs using a non-language-specific approach. Applications and examples from game programming are included throughout, and exercises follow each chapter for additional practice. The book's companion website provides sample code illustrating the mathematical and physics topics discussed in the book.
LC Classification Number
QA76.76.C672
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Christopher King
CHRISTOPHER KING
, PA
United States
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (2.701)
- u***2 (536)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter Kaufprompt item delivery
- 8***a (44)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI'm very pleased with this purchase. Well packed and fast shipping.
- g***g (1428)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat transaction!
Noch mehr entdecken:
- Retro Gamer,
- Computer & Internetliteratur auf Deutsch,
- Hörbücher und Hörspiele Action Europa Editions,
- Computer & Internetliteratur über Programmiersprache,
- Computer & Internetliteratur über Linux,
- Computer & Internetliteratur über Hardware,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions Kassette,
- LP Hörbücher und Hörspiele Europa Editions,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions mit Märchen-Kassette,
- Hörbücher und Hörspiele Europa Editions mit Audio-CD