|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Design und Produktion des Fernsehwerbespots-

Ursprünglicher Text
Designing and Producing the Television Commercial
Artikelzustand:
Neu
Preis:
US $54,95
Ca.EUR 50,82
Versand:
US $3,99 (ca. EUR 3,69) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Osseo, Minnesota, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 13. Jun und Mo, 17. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226127192724

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN
9780205365388
Subject Area
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Designing and Producing the Television Commercial
Item Length
9.3 in
Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
Subject
Communication Studies, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5 in
Author
Larry Elin, Alan Lapides
Item Width
7 in
Item Weight
14.1 Oz
Number of Pages
264 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Designing and Producing the Television Commercial explains the business, art, and technology of creating a commercial from the development of the client's message to postproduction. This text is ideal for readers who want to become producers, directors, or writers at an advertising agency, production company, or with an advertiser.

Product Identifiers

Publisher
Allyn & Bacon, Incorporated
ISBN-10
0205365388
ISBN-13
9780205365388
eBay Product ID (ePID)
2837620

Product Key Features

Author
Larry Elin, Alan Lapides
Publication Name
Designing and Producing the Television Commercial
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Communication Studies, Advertising & Promotion
Publication Year
2003
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Length
9.3 in
Item Height
0.5 in
Item Width
7 in
Item Weight
14.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
2003-044417
Lc Classification Number
Hf6146.T42e43 2004
Table of Content
Each chapter contains "Discussion Questions," "Recommended Reading," "Recommended Web Site," and "Notes." Preface. 1. TV Commercials and the People Who Make Them. What Is a TV Commercial?Case Study.Components of the Commercial.Class Exercise.The TV Commercial in Society.Who Makes Television Commercials?Overview of the Process.Profile of an Account Executive: Pennie Gorney. 2. The TV Commercial Industry. The Business Model.A Little History About Broadcasting.The Birth of the TV Commercial.Rules, Regulations, and Strong Suggestions.Looking to the Future. 3. Advertising Research and Strategy. Marketing and Advertising Research.Who Plays the Ad Game? 4. Creative Development. The Creative Team.Profile of a Writer: Danielle Teschner.The Starting Points of the Creative Concept.The Creative Concept.The Theme.The Style.Class Exercise.Writing and Design.Focus Group.Concept Modification.The Client Pitch Meeting. 5. Selecting the Director. The Commercial Pool.Production Companies and Directors.The Bidding Process. 6. The Client Estimate. The Agency Production Team.The Client Estimate.Other Production Costs.Preparation and Delivery of the Client Production Estimate. 7. Pre-Production. Pre-Production Tasks In Brief.Pre-Production Tasks In Detail. 8. Shooting the Commercial. The Chronology of the Shoot.Build Days and Pre-Light.The Crew.The Day of the Shoot.Shooting to the Board.Back to Shooting.The Role of the Client and Agency.Communication on the Set.Breakdown and Wrap. 9. Sound, Graphics, Special Effects, and Animation. Sound Basics.Graphics Basics.Graphics, Special Effects, and Animation Design and Production. 10. Postproduction. Film Editing.Analog Tape Editing.Digital Postproduction.Editing Aesthetics.Agency Review.Final Output. 11. The Wrap. Traffic.Wrapping up Business.Talent Rights.Holding Fees and Residual Payments.Summary. Glossary. Bibliography.
Copyright Date
2004
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
659.14/3
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Starselling85

Starselling85

97,9% positive Bewertungen
2,6 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.8
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (473)

a***_ (1)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Book was in great shape and arrived quickly.would buy from this seller again.
m***o (4194)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
DVD arrived in great condition, Will buy again, Thank You!
l***y (689)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Wonderful movie about Jan Zizka.