|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Der Medienglobus: Trends in internationalen Massenmedien-

Ursprünglicher Text
The Media Globe: Trends in International Mass Media
Artikelzustand:
Gut
Preis:
US $12,79
Ca.EUR 11,97
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Hagerstown, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 26. Jun und Fr, 28. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:195694594883

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
The Media Globe: Trends in International Mass Media
ISBN
9780742540934
EAN
9780742540934
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Political Science
Publication Name
Media Globe : Trends in International Mass Media
Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
Item Length
9.4 in
Subject
Communication Studies, Globalization, International Relations / General
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Lyombe S. Eko
Item Weight
14.1 Oz
Item Width
6.3 in
Number of Pages
186 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

The Media Globe is a multifaceted look at contemporary trends in media practices in regions beyond the United States, including Africa, Asia, Europe, the Middle East, Latin America, and Australia. A diverse group of respected scholars follows the emerging patterns in a variety of media worldwide, identifying the existing and developing issues and the potential impacts on democratic communication. They also assess the current tensions between ongoing global media practices and local or regional cultural norms. Using theoretical approaches such as 'glocalization,' hybridity, hegemony, cultural imperialism, and world-systems theory, the authors consider alternative scenarios for global communication that could better mesh with these cultural norms and practices. Given the rapid global consolidation of media and the resulting reform of its regulatory agencies, this reassessment is a timely and important read.

Product Identifiers

Publisher
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated
ISBN-10
0742540936
ISBN-13
9780742540934
eBay Product ID (ePID)
56991037

Product Key Features

Number of Pages
186 Pages
Language
English
Publication Name
Media Globe : Trends in International Mass Media
Publication Year
2006
Subject
Communication Studies, Globalization, International Relations / General
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Political Science
Author
Lyombe S. Eko
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
14.1 Oz
Item Length
9.4 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2006-023836
Dewey Edition
22
Reviews
Addressing the impact of international media on democratic communication in five continents and drawing on key theories linking global to local dimensions, The Media Globe is a valuable addition to teaching resources.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
302.2
Lc Classification Number
P96.I5m424 2007
Table of Content
Chapter 1 Foreword Chapter 2 Introduction Chapter 3 1 Africa: Life in the Margins of Globalization Chapter 4 2 Asia: The Hollywood Factor Chapter 5 3 Europe: Television in Transition Chapter 6 4 The Middle East: Transnational Arab Television Chapter 7 5 Latin America: Media Conglomerates Chapter 8 6 Australia: Media and Globalization Chapter 9 7 The Corporate Model from National to Transnational
Copyright Date
2007

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Madison Book Sellers

Madison Book Sellers

99,7% positive Bewertungen
13 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (4.508)

-***1 (408)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Arrived quickly was as described
l***i (46)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Perfect! Fast shipping,great price
g***e (4801)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
fast delivery with good packaging