|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Der entscheidende Faktor: Die Kraft der Analyse, um jede Entscheidung zum Gewinner zu machen-

Ursprünglicher Text
The Deciding Factor: The Power of Analytics to Make Every Decision a Winner
Ursprünglicher Text
by Rosenberger, Larry E.; Nash, John | HC | Good
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $7,58
Ca.EUR 7,04
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 9. Mai und Mo, 13. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:194999293112
Zuletzt aktualisiert am 07. Feb. 2024 16:44:30 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Hardcover
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780470398197
Book Title
Deciding Factor : the Power of Analytics to Make Every Decision a Winner
Item Length
9.3in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
John Nash, Larry E. Rosenberger, Ann Graham
Genre
Education, Business & Economics
Topic
Decision-Making & Problem Solving, Management
Item Width
6.5in
Item Weight
16.7 Oz
Number of Pages
272 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Praise for The Deciding Factor "Both companies and governments have made some poor decisions recently, and almost all would benefit from more fact-based and analytical approaches. This book provides clear methods and extensive examples for organizations that want to make better, faster, and more consistent decisions."--Thomas H. Davenport, author, Competing on Analytics, and President's Distinguished Professor of Information Technology and Management, Babson College "The secrets of the decision-making processes employed by the most successful corporations of the world are revealed in The Deciding Factor. Both corporate decision makers as well as analysts will gain invaluable insights from this treasure trove of case studies and expert guidelines." --Robert Heller, former president and CEO of VISA U.S.A., and former governor, Federal Reserve Board "Information, used correctly and creatively, can be a source of tremendous customer value, competitive advantage, and company profitability. The Deciding Factor will help you understand if you have this opportunity, and how you might seize it." --Nigel Morris, co-founder, Capital One Financial Services "There has never been a more important time in business history to truly understand both the technical strengths and conceptual weaknesses of decision analytics. If you're prepared to be serious, The Deciding Factor offers the insider's insights that matter when managing innovation risk." --Michael Schrage, author, Serious Play, and research associate, MIT Sloan School of Management

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470398191
ISBN-13
9780470398197
eBay Product ID (ePID)
70891114

Product Key Features

Book Title
Deciding Factor : the Power of Analytics to Make Every Decision a Winner
Author
John Nash, Larry E. Rosenberger, Ann Graham
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Decision-Making & Problem Solving, Management
Publication Year
2009
Genre
Education, Business & Economics
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Height
1in
Item Width
6.5in
Item Weight
16.7 Oz

Additional Product Features

As Told to
Graham, Ann
Lc Classification Number
Hd30.23.R672 2009
Table of Content
Introduction.1. From Intuition to Algorithms: A Brief History of Using Analytics to Make Better Decisions.2. How Analytics Makes Customer Relationships More Valuable: The Netflix, Best Buy, Tesco, and Harrah's Experience.3. Co-Creation and Decision Management: How Consumers and Companies Share Data to Create Value.4. The Disciplines of Decision Leaders: The Math, Mind-Set, and Technology for Managing Decisions.5. The New Knowledge Workers: Defining the Talent Mix for Success with Analytics.6. Demystifying Decision Management: A Primer on Various Analytic Tools and Techniques.7. The Future of Decision Management: Using Differentiated Decisions to Gain Competitive Advantage.Notes.Appendix A: Fair Isaac's Decision Management Project Methodology.Appendix B: Glossary.Acknowledgments.The Authors.Index.
Copyright Date
2009
Lccn
2008-051600
Dewey Decimal
658.4/03
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17,5 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.172.426)

3***k (24)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
My book was well packed and arrived quickly. A very smooth transaction. Thanks!
j***e (683)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
A+++++
d***g (52)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Easy to give my bid The project was sent right away and