|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

AUSSERGEWÖHNLICHE PÄDAGOGIKEN FÜR DIE ARBEIT IN DER SCHULE von Christian Faltis & Jamal-

Ursprünglicher Text
EXTRAORDINARY PEDAGOGIES FOR WORKING WITHIN SCHOOL By Christian Faltis & Jamal
Ursprünglicher Text
~ Quick Free Delivery in 2-14 days. 100% Satisfaction ~
Artikelzustand:
Gut
Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may be ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $21,75
Ca.EUR 20,20
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 8. Mai und Mo, 13. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:186399524849

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may ...
ISBN-10
1452279160
Book Title
Extraordinary Pedagogies for Working Within School Settings
Genre
Education
Item Length
6 inches
Item Width
0.75 inches
Item Height
9 inches
ISBN
9781452279169
Series
Review of Research in Education Ser.
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Extraordinary Pedagogies for Working Within School Settings Serving Nondominant Students
Author
Jamal Abedi
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
Item Weight
17 Oz
Number of Pages
348 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Review of Research in Education (Volume 37) explores the extraordinary pedagogies that teachers and educators have developed in recent years to address the needs of nondominant students and families served by public schools and institutions of higher learning. In this volume, extraordinary pedagogies are shown not to be about "best practices" or the most effective teaching methods for teaching to the learners' needs, but rather to bring attention to how poverty, race, social class, and language interact with local practices in teaching and learning, and in the everyday lives of families, educators, children, and youth. By examining these broader sociocultural issues, this volume challenges recent attempts to refocus attention on learning outcomes without considering these larger issues. Transforming schooling is possible - but it requires extraordinary pedagogies.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1452279160
ISBN-13
9781452279169
eBay Product ID (ePID)
159775971

Product Key Features

Author
Jamal Abedi
Publication Name
Extraordinary Pedagogies for Working Within School Settings Serving Nondominant Students
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Review of Research in Education Ser.
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
348 Pages

Dimensions

Item Weight
17 Oz

Additional Product Features

Series Volume Number
37
Lc Classification Number
Lc3731
Table of Content
Extraordinary Pedagogies for Working Within School Settings Serving Nondominant Students by Christian Faltis and Jamal Abedi - IntroductionAnalyzing Poverty, Learning, and Teaching Through a Critical Race Theory Lens by H. Richard Milner IV - ArticleHow Does It Feel to Be a Problem? Black Male Students, Schools, and Learning in Enhancing the Knowledge Base to Disrupt Deficit Frameworks by Tyrone C. Howard - ArticlePower and Agency in Education: Exploring the Pedagogical Dimensions of Funds of Knowledge by Gloria M. Rodriguez - ArticleA Humanizing Pedagogy: Reinventing the Principles and Practice of Education as a Journey Toward Liberation by María del Carmen Salazar - ArticleEquity Issues in Parental and Community Involvement in Schools: What Teacher Educators Need to Know by Select this articlePatricia Baquedano-López, Rebecca Anne Alexander, and Sera J. Hernandez - ArticleAm I My Brother's Teacher? Black Undergraduates, Racial Socialization, and Peer Pedagogies in Predominantly White Postsecondary Contexts by Shaun R. Harper - ArticleNarrative Inquiry as Pedagogy in Education: The Extraordinary Potential of Living, Telling, Retelling, and Reliving Stories of Experience by Janice Huber, Vera Caine, Marilyn Huber, and Pam Steeves - ArticleNo Child Left With Crayons: The Imperative of Arts-Based Education and Research With Language "Minority" and Other Minoritized Communities by Sharon Verner Chappell andMelisa Cahnmann-Taylor - ArticleTeacher Agency in Bilingual Spaces: A Fresh Look at Preparing Teachers to Educate Latina/o Bilingual Children by Deborah Palmer andRamón Antonio Martínez - ArticlePedagogical Language Knowledge: Preparing Mainstream Teachers for English Learners in the New Standards Era by George C. Bunch - Article
Copyright Date
2015
Topic
General, Philosophy, Theory & Social Aspects
Dewey Decimal
371.82900973
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Genre
Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.erotsrebuz@selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ZUBER

ZUBER

98,1% positive Bewertungen
848 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (261.356)

e***c (508)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great item. No issues. Thanks!
d***n (36)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Fast shipping. The condition was as described. Very satisfied.
o***o (18)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
This book along with other books revolving around Felicity and the American Revolutionary War are being donated to a local library, along with the Felicity doll and several outfits as part of the Library American Girl Dolls lending program.