|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

VETERANEN IN DER HOCHSCHULE: WENN JOHNNY UND JANE KOMMEN von David Diramio-

Ursprünglicher Text
VETERANS IN HIGHER EDUCATION: WHEN JOHNNY AND JANE COME By David Diramio
Ursprünglicher Text
~ Quick Free Delivery in 2-14 days. 100% Satisfaction ~
Artikelzustand:
Gut
Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may be ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $21,49
Ca.EUR 20,12
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 27. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:186395538837
Zuletzt aktualisiert am 19. Jun. 2024 07:18:24 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Book is in typical used-Good Condition.  Will show signs of wear to cover and/or pages. There may ...
ISBN-10
1118150791
Book Title
Veterans in Higher Education: When Johnny and Jane Come Marching
ISBN
9781118150795
Subject Area
Education, History
Publication Name
Veterans in Higher Education : When Johnny and Jane Came Marching to Campus
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
8.9 in
Subject
Military / Veterans, Administration / General
Publication Year
2011
Series
JB Ashe Higher Education Report Series (Aehe) Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.4 in
Author
David Diramio, Kathryn Jarvis, Aehe
Item Weight
9.8 Oz
Item Width
5.8 in
Number of Pages
152 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

STUDENTS WITH MILITARY EXPERIENCE are choosing to pursue postsecondary education in numbers not seen since World War II. An estimated 2 million men and women, many having served in the wars in Iraq and Afghanistan, are now or will be pursuing degrees from all educational sectors: public and private, two- and four-year, online and brick and mortar. Are administrators, staff and faculty at institutions of higher learning ready to receive this emerging population of students, many of whom face unique challenges associated with wartime servce? Transition from military duty to civilian life and college can be difficult and in some instances is exacerbated by physical or psychological injuries. This volume seeks to understand those difficulties by applying developmental and college effect theories to better interpret the contemporary phenomenon of student veterans. The purpose of this volume is to integrate student development theory in planning programs and services for student veterans, many of whom have rusty academic skills and poor study habits and are unfamiliar with the requirements for success in the civilian workforce after graduation. With the help of institutional support and services, however, many student veterans have the potential for academic excellence as a result of their mission-oriented dedication and the work ethic they learned while serving in the military. David DiRamio , a U.S. Navy vateran, is associate professor of higher education administration at Auburn University. Kathyrn Jarvis is director of academic support at Auburn University. She has served as an administrator and faculty member in higher education for more than thirty years.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118150791
ISBN-13
9781118150795
eBay Product ID (ePID)
109062359

Product Key Features

Number of Pages
152 Pages
Language
English
Publication Name
Veterans in Higher Education : When Johnny and Jane Came Marching to Campus
Publication Year
2011
Subject
Military / Veterans, Administration / General
Type
Textbook
Subject Area
Education, History
Author
David Diramio, Kathryn Jarvis, Aehe
Series
JB Ashe Higher Education Report Series (Aehe) Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
9.8 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
5.8 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2013-474706
Dewey Edition
23
Series Volume Number
146
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
378.1/98086970973
Lc Classification Number
Ub357.D52 2011
Table of Content
Executive Summary ix Foreword xiii Acknowledgments xvii Old Friends and New Faces 1 Home Alone? Applying Theories of Transition to Support Student Veterans' Success 7 A Model for Supporting Student Veterans' Transition 11 Conclusion 17 Commentary from Nancy K. Schlossberg 18 What Matters to Veterans? Peer Influences and the Campus Environment 21 The Military Bond 21 Inputs, Environment, and Outcomes 22 Inputs, Environment, and Outcomes for Veterans 25 Peer Group Supports and Influences 27 Summary and Recommendations 29 Commentary from Alexander W. Astin 32 Transition 2.0: Using Tinto's Model to Understand Student Veterans' Persistence 35 Transition and Preentry Attributes 36 Goals and Commitments 40 Initial Institutional Experiences 41 Transition 2.0: Academic and Social Integration 44 Transition 2.0: Academic and Social Integration with the Campus Community 46 Career Services and the Student Veteran 47 New Goals and Intent to Persist 48 Critics of Academic and Social Integration 48 Conclusion 50 Commentary from John M. Braxton 51 Crisis of Identity? Veteran, Civilian, Student 53 Identity Development and Knowledge of Self 54 Self and Others 55 Multiple Roles and Intersecting Identities 56 Crisis, Exploration, and Commitment 59 Multiple Dimensions of Identity 59 Typologies 61 Conclusion 65 Commentary from Linda Reisser 66 Women Warriors: Supporting Female Student Veterans 69 Enduring Effects of Male Turf: Gender and Assumptions 72 Mothers and Warriors: Care and Justice 73 Into a College Environment: Developing a Voice 75 Help Seeking: Learning to Cope 77 Marching Together: Summary 78 Commentary from Margaret Baechtold 79 Ideas for a Self-Authorship Curriculum for Students with Military Experience 81 Classes for Veterans 84 Meaning Making and Self-Authorship 86 Concept Mapping for Curriculum Planning 86 Conclusion 90 Commentary from Marcia B. Baxter Magolda 91 Institutional Response to an Emerging Population of Veterans 95 EFA Factor One--Financial Matters 101 EFA Factor Two--Administrative and Strategic Planning 105 EFA Factor Three--Advising and Career Services 106 EFA Factor Four--Psychological Counseling Services 107 EFA Factor Five--Veterans Office on Campus 111 Conclusion 112 Concluding Thoughts 113 Appendix A: A Veteran's Essay 117 Appendix B: Example Syllabus 119 References 121 Name Index 135 Subject Index 139 About the Authors 143
Copyright Date
2011

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Collectible Books and Music LLC
CBM LLC
316 California Ave
# 801
89509 Reno, NV
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.erotsrebuz@selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ZUBER

ZUBER

98,1% positive Bewertungen
862 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (265.537)

z***o (356)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you!
-***n (131)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great!
o***n (857)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Excellent!