|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Marketing-Kit für Dummies von Alexander Hiam (2009, CD-ROM / Trade Taschenbuch)-

Ursprünglicher Text
Marketing Kit for Dummies by Alexander Hiam (2009, CD-ROM / Trade Paperback)
Artikelzustand:
Sehr gut
Preis:
US $3,60
Ca.EUR 3,37
Versand:
US $4,87 (ca. EUR 4,56) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Rochester, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 29. Jun und Fr, 5. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:166417579971

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Series
For Dummies
Features
CD-ROM
ISBN
9780470401156
Book Title
Marketing Kit for Dummies
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
9 in
Edition
3
Publication Year
2009
Format
CD-ROM / Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1 in
Author
Alexander Hiam
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct, Marketing / Research
Item Weight
25.6 Oz
Item Width
7.3 in
Number of Pages
384 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Marketing Kit For Dummies, Third Edition enables readers to launch a successful marketing program from start to finish. The expert tips and information presented in the book takes some of the mystery out of marketing and explains, step by step, how to implement and execute marketing strategies in todays viral world.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
047040115x
ISBN-13
9780470401156
eBay Product ID (ePID)
24038263525

Product Key Features

Edition
3
Book Title
Marketing Kit for Dummies
Number of Pages
384 Pages
Language
English
Publication Year
2009
Topic
Marketing / General, E-Commerce / Internet Marketing, Marketing / Direct, Marketing / Research
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Alexander Hiam
Format
CD-ROM / Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1 in
Item Weight
25.6 Oz
Item Length
9 in
Item Width
7.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Number of Volumes
1 Vol.
Dewey Decimal
840.9
Lc Classification Number
Hf5415
Table of Content
Introduction. Part I: Tools for Designing Great Marketing Programs. Chapter 1: Boosting Your Business with Great Marketing. Chapter 2: Crafting a Breakthrough Marketing Plan. Chapter 3: Cutting Costs and Boosting Impact. Part II: Advertising Management and Design. Chapter 4: Planning and Budgeting Ad Campaigns. Chapter 5: Shortcuts to Great Ads. Part III: Power Alternatives to Advertising. Chapter 6: Branding with Business Cards, Letterhead, and More. Chapter 7: Creating Eye-Catching Brochures, Catalogs, and Spec Sheets. Chapter 8: Planning Coupons and Other Sales Promotions. Chapter 9: Spreading the Word with Newsletters. Chapter 10: Taking Advantage of Publicity. Part IV: Honing Your Marketing Skills. Chapter 11: The Customer Research Workshop. Chapter 12: The Creativity Workshop. Chapter 13: Writing Well for Marketing and Sales. Part V: Sales and Service Success. Chapter 14: Mastering the Sales Process. Chapter 15: Closing the Sale. Chapter 16: The Sales Success Workshop. Part VI: The Part of Tens. Chapter 17: Ten Great Marketing Strategies. Chapter 18: Ten Ways to Make Marketing Pay. Chapter 19: Ten Ways to Market on the Web. Appendix: About the CD. Index.
Copyright Date
2009

Artikelbeschreibung des Verkäufers

robramos27

robramos27

100% positive Bewertungen
38 Artikel verkauft
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (14)

k***1 (28)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
A+ well packed and arrived in time. Thank you!
p***p (577)- Bewertung vom Käufer.
Letztes Jahr
Bestätigter Kauf
Thank you
****r (176)- Bewertung vom Käufer.
Vor über einem Jahr
Bestätigter Kauf
Super seller, A+ service.