Bild 1 von 1
Bild 1 von 1
Wenn großartiger Wein nicht genug ist: Ein Weinverkaufs- und Marketingleitfaden für Weingüter, ..-
US $7,79
Ca.EUR 6,99
Artikelzustand:
“Signed by author, inscribed to previous owner. GOod text, minor corner bumping.”
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Versand:
US $5,98 (ca. EUR 5,37) USPS Media MailTM.
Standort: Petaluma, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Sep und Mo, 30. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:166345254048
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- “Signed by author, inscribed to previous owner. GOod text, minor corner bumping.”
- ISBN
- 9780578629513
- Publication Year
- 2020
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Book Title
- When Great Wine Is Not Enough : A Wine Sales and Marketing Guide for Wineries, Négociants and Wine Brand Owners
- Publisher
- Reserve Tastings Wine Company LLC
- Genre
- Technology & Engineering, Business & Economics
- Topic
- General, Agriculture / General
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Reserve Tastings Wine Company LLC
ISBN-10
0578629518
ISBN-13
9780578629513
eBay Product ID (ePID)
28038552391
Product Key Features
Book Title
When Great Wine Is Not Enough : A Wine Sales and Marketing Guide for Wineries, Négociants and Wine Brand Owners
Publication Year
2020
Topic
General, Agriculture / General
Language
English
Genre
Technology & Engineering, Business & Economics
Format
Trade Paperback
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Synopsis
95% of the wine brands that are developed and launched each year ultimately fail. Just visit your local wine shop and you will see the same wine brands on the shelf year after year as the new brands seem to quickly disappear, with only a few making it longer.Taken in by the allure, charm and enchantment of wine country, thousands of entrepreneurs come to the wine industry attempting to create the next successful winery or wine brand, only to learn one difficult and very costly lesson . . .Great Wine Is Not EnoughWhether you're dreaming of moving to the Napa Valley and living the wine country dream, or if you have the next great wine brand idea, this highly informative yet succinct guide will place your wine venture in the 5% that do succeed. Written from a wine industry insiders' perspective, it will bring to light the great importance of sales & marketing as the keys to your overall success, and give you insights that only come with years of industry experience., 95% of the wine brands that are developed and launched each year ultimately fail. Just visit your local wine shop and you will see the same wine brands on the shelf year after year as the new brands seem to quickly disappear, with only a few making it longer.Taken in by the allure, charm and enchantment of wine country, thousands of entrepreneurs come to the wine industry attempting to create the next successful winery or wine brand, only to learn one difficult and very costly lesson . . .Great Wine Is Not Enough.Whether you're dreaming of moving to the Napa Valley and living the wine country dream, or if you have the next great wine brand idea, this highly informative yet succinct guide will place your wine venture in the 5% that do succeed. Written from a wine industry insiders' perspective, it will bring to light the great importance of sales & marketing as the keys to your overall success, and give you insights that only come with years of industry experience.
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Verkäuferbewertungen (4.853)
- 1***1 (326)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufI enjoyed Medical Center as a kid and love being able to watch them again. It's one of those shows never on any of the nostalgic type channels! Thank you!
- a***n (5)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAs described
- 7***9- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat seller, Fast shipping. Thanks
Noch mehr entdecken:
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Bücher über Marketing Sachbuch,
- Reisen-Sachbuch-Rough-Guides Bücher,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung im Taschenbuch-Format,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Gebundene-Ausgabe-Wirtschaft - & -Industrie-Sachbuch Marketing Bücher