|Eingestellt in Kategorie:
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Der disziplinierte Geist: Jenseits von Fakten & standardisierten Tests Die Ausbildung jedes...-

Ursprünglicher Text
The Disciplined Mind: Beyond Facts & Standardized Tests The Education Every…
Good Ole Boys 8407
  • (737)
  • Angemeldet als privater Verkäufer
    Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $4,99
Ca.EUR 4,48
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Gut
Versand:
US $10,80 (ca. EUR 9,70) USPS Ground Advantage®.
Standort: Robbinsville, North Carolina, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Di, 24. Sep und Do, 26. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:166313036519
Zuletzt aktualisiert am 25. Apr. 2024 05:54:46 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Binding
Paperback
Product Group
Book
Weight
0 lbs
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Psychology, Aims & Objectives, Philosophy, Theory & Social Aspects
IsTextBook
Yes
ISBN
9780140296242
Subject Area
Education
Publication Name
Disciplined Mind : Beyond Facts Standardized Tests K 12 Educ That Every Child Deserves
Publisher
Penguin Publishing Group
Item Length
8.3 in
Publication Year
2000
Type
Textbook
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Howard Gardner
Item Weight
9.8 Oz
Item Width
5.6 in
Number of Pages
304 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
0140296247
ISBN-13
9780140296242
eBay Product ID (ePID)
1731923

Product Key Features

Number of Pages
304 Pages
Publication Name
Disciplined Mind : Beyond Facts Standardized Tests K 12 Educ That Every Child Deserves
Language
English
Publication Year
2000
Subject
Educational Policy & Reform / General, Educational Psychology, Aims & Objectives, Philosophy, Theory & Social Aspects
Type
Textbook
Subject Area
Education
Author
Howard Gardner
Format
Uk-B Format Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
9.8 Oz
Item Length
8.3 in
Item Width
5.6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
TitleLeading
The
Grade From
Twelfth Grade
Dewey Decimal
370/.1
Grade To
UP
Table Of Content
Acknowledgments Chapter 1: A Personal Introduction: An Education for All Human Beings From the Parochial to the Universal An Uncluttered Perspective: The True, the Beautiful, and the Good About This Book Signposts Chapter 2: Educational Constants An Educational Montage: The Transmission of Roles and Values Formal Schooling: Mastering Notations and Disciplines in a Remote Setting A Virtue-Filled Education in the Disciplines Perennial Choices Chapter 3: Education in the Future An Understandably Conservative Institution The Forces That Will Remake Schools An Educational Crossroad Chapter 4: Perspectives of Mind and Brain Scientific Knowledge and Value Judgments In Olden Days: Inborn Traits and Well-Shaped Behaviors The Cognitive Revolution From the Study of the Mind to the Study of the Brain Education and the Brain The Considerable Distance Between Science and Practice Chapter 5: How Cultures Educate The Best Preschools in the World The Cultural Turn Insights from Studies of Culture The Cultural Perspective Applied to Education Beyond Reggio: Other Effective Schools Preschools Primary Schools Secondary Schools A School Vision Chapter 6: Designing Education for Understanding A Classroom Perspective False Starts Teaching for Understanding: A Formal Introduction Difficulties of Understanding Obstacles to Understanding Disciplinary Expertise Four Approaches to Understanding Other Players Chapter 7: Disciplined Approaches Three Puzzles Vantage Points: From Puzzles to Concepts The Disciplines...and Beyond The Patterns of the Scientist...and the Mathematician The Beauty of the Artist The Accounts of the Historian In the Shopping Mall of the Disciplines Chapter 8: Close Looks Exploring Three Icebergs Evolution The Music of Mozart The Holocaust Aliments for Informed Citizens Chapter 9: "Multiple Intelligences" Approach to Understanding Three Uses of Intelligence Multiple Entry Points to Rich Topics Powerful Analogies and Metaphors Multiple Representations of the Core Ideas: Introducing the "Model Language" Remaining Issues Orchestrating the Three Approaches The Rest of the Curriculum: Possibilities and Limits Chapter 10: Getting There A Tale of Two Scripts A K-12 Pathway to Understanding The Power and the Perils of Disciplinary and Interdisciplinary Study A National Standard or National Standards? Multiple Pathways Unum Out of Pluribus? Leadership Challenges Battle Scars and Occasional Medals "Scaling Up": Three Helpful Ingredients The Roles of Business Finding an Appropriate Niche Chapter 11: In Closing One Hundred Years of Education...and of World History Once More, My Vision A World Worth Striving For Connecting Afterword: A Tale of Two Barns Appendix: "The Trio of Colliding Agendas" References Index
Synopsis
In The Disciplined Mind , Howard Gardner argues that K-12 education should strive for a deep understanding of three classical principles: truth, beauty, and goodness. Such an understanding requires mastery of the major disciplines that human beings have created over the centuries. As powerful examples of his approach, Gardner describes an education that illuminates the theory of evolution, the music of Mozart, and the lessons of the Holocaust. Far from the standardized test mentality that has gripped both policy makers and the public, Gardner envisions an education that preserves the strengths of a traditional humane education while preparing younger generations for the challenges of the future.
LC Classification Number
LB885.G37

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Good Ole Boys 8407

Good Ole Boys 8407

98,7% positive Bewertungen
2,1 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Jun 2020
Just a small family online store

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
4.7
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (750)