|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Customer Experience Manual, The: How to design, measure and improve customer exp

Artikelzustand:
Neu
3 verfügbar
Preis:
AU $52,61
Ca.EUR 32,08
Versand:
Kostenlos International Standard : tracked-no signature (7 to 15 business days). Weitere Detailsfür Versand
Standort: Melbourne, Australien
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 17. Jun und Mo, 1. Jul nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:155974736837
Zuletzt aktualisiert am 07. Jun. 2024 20:07:52 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-13
9781292148465
Book Title
Customer Experience Manual, The
ISBN
9781292148465
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
The Customer Experience Book: How to design, measure and improve customer experience in your business
Item Height
234mm
Author
Alan Pennington
Publisher
Pearson Education Limited
Item Width
155mm
Subject
Management
Item Weight
360g
Number of Pages
232 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Customer Experience (CE) is becoming seen as a key component of business strategy, yet knowing the practical steps of what to do can be tricky. The Customer Experience Book helps you understand where you are now, what to do, and how to improve for your business. From Customer Journey Mapping to using Big Data, this is the ultimate Customer Experience manual for businesses, whatever the size of your company. Split into two parts, you'll discover: Why customer experience is so important in business - and how it applies to you How to use customer experience tools in your business - step by step guides on how to use CX metrics and how to learn from them Alongside the theory and practical how-to guidance, there will be a range of examples of 'thinking differently' about everyday situations to engage the reader. Plus, with case studies from International Companies, readers will discover not only what works well but also the hard lessons they have learned. The Customer Experience Book shows you how to understand, measure and improve customer experience in your business, whatever your level.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education Limited
ISBN-13
9781292148465
eBay Product ID (ePID)
224171644

Product Key Features

Author
Alan Pennington
Publication Name
The Customer Experience Book: How to design, measure and improve customer experience in your business
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
232 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
155mm
Item Weight
360g

Additional Product Features

Title_Author
Alan Pennington
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

The Nile Group Pty Ltd
The Nile
42 Apex Dr
3029 Truganina, VIC
Australia
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Eua.moc.elineht@yabe
USt-IdNr.:
  • AU 82107909133
  • GB 293967539
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
thenilestore

thenilestore

98,2% positive Bewertungen
3,3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (1.428.842)

e***8 (312)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Very happy.
e***9 (89)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item as described, arrived earlier than expected! Great seller communication.
5***1 (321)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thank you!