|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Leading A High Reliability Schule Nutzungsdaten gebraucht PB Buch KOSTENLOSER VERSAND!!!-

Ursprünglicher Text
Leading A High Reliability School Use Data Used PB Book FREE SHIPPING!!!
Artikelzustand:
Gut
Preis:
US $18,56
Ca.EUR 17,24
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: South Lake Tahoe, California, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 16. Mai und Mo, 20. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145663981133

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Educational Level
High School
ISBN
9781945349348
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Leading a High Reliability School : (Use Data-Driven Instruction and Collaborative Teaching Strategies to Boost Academic Achievement)
Item Height
0.5in.
Author
Cameron L. Rains, Philip B. Warrick, Richard Dufour, Robert J. Marzano
Item Length
10in.
Publisher
Solution Tree
Item Width
7in.
Number of Pages
216 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

How do educators build High Reliability Schools (HRS) and boost academic achievement? By implementing interdependent systems of operation and performance assessment for student-centered learning. A critical commitment to becoming an HRS is the PLC at Work(TM) process of collaborative learning and teaching. This user-friendly teaching resource focuses on: (1) a safe and collaborative culture, (2) effective teaching in every classroom, (3) a guaranteed and viable curriculum, (4) standards-referenced reporting of student progress (standards-based grading), and (5) a competency-based system. Marzano, Warrick, Rains, and DuFour will help you: Increase school effectiveness through a focus on student-centered learning and the implementation of research-based leading indicators of operation. Monitor effective practices through the use of lagging indicators and quick data sources. Explore the three big ideas associated with the PLC at Work(TM) process to implement student-centered learning, collaborative teaching strategies, and data-driven instruction. Engage in periodic reflection on effective school leadership and instructional coaching practices. Understand how to balance and achieve school and district goals using data to improve students' academic achievement and college- and career-readiness skills. Contents: Foreword Introduction Chapter 1: High Reliability Organizations and School Leadership Chapter 2: Safe and Collaborative Culture Chapter 3: Effective Teaching in Every Classroom Chapter 4: Guaranteed and Viable Curriculum Chapter 5: Standards-Referenced Reporting Chapter 6: Competency-Based Education Chapter 7: District Leadership in High Reliability Schools Appendix References and Resources Index

Product Identifiers

Publisher
Solution Tree
ISBN-10
1945349344
ISBN-13
9781945349348
eBay Product ID (ePID)
243023166

Product Key Features

Author
Cameron L. Rains, Philip B. Warrick, Richard Dufour, Robert J. Marzano
Publication Name
Leading a High Reliability School : (Use Data-Driven Instruction and Collaborative Teaching Strategies to Boost Academic Achievement)
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
216 Pages

Dimensions

Item Length
10in.
Item Height
0.5in.
Item Width
7in.

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb2822.8.M388 2018
Edition Number
2
Copyright Date
2018
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
General, Learning Styles, Aims & Objectives, Teaching Methods & Materials / General
Lccn
2017-049716
Genre
Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

juniors_trust_fund

juniors_trust_fund

96,7% positive Bewertungen
7,4 Tsd. Artikel verkauft
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
4.9
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (4.106)

e***u (2604)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great deal-thanks!
m***t (1564)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Thanks
a***i (2111)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Awesome magazine! Fast delivery. This is a highly recommended seller!!!