|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Umgang mit dem Guten: Über Religion und Moral in öffentlichen Schulen sprechen-

Ursprünglicher Text
Grappling with the Good: Talking about Religion and Morality in Public Schools
Ursprünglicher Text
by Kunzman, Robert | PB | VeryGood
Artikelzustand:
Sehr gut
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Preis:
US $8,17
Ca.EUR 7,59
Versand:
Kostenlos Economy Shipping. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 9. Mai und Sa, 11. Mai nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145590418249
Zuletzt aktualisiert am 18. Apr. 2024 18:00:29 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780791466865
Publication Name
Grappling with the Good : Talking about Religion and Morality in Public Schools
Item Length
9in
Publisher
STATE University of New York Press
Publication Year
2006
Series
Suny Series, the Philosophy of Education Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1in
Author
Robert Kunzman
Item Width
6in
Item Weight
9 Oz
Number of Pages
182 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Weaving together history, philosophy, and curriculum, Grappling with the Good offers a vision of public education in which students learn to engage respectfully with the diversity of beliefs about how to live together in society. Robert Kunzman argues that we can and should help students learn how to talk about religion and morality, and bring together our differing visions of life. He describes how such an approach might work in the K-12 setting, explores central philosophical principles, and shares his ongoing experiences and insights in helping students to "grapple with the good."

Product Identifiers

Publisher
STATE University of New York Press
ISBN-10
0791466868
ISBN-13
9780791466865
eBay Product ID (ePID)
46866190

Product Key Features

Author
Robert Kunzman
Publication Name
Grappling with the Good : Talking about Religion and Morality in Public Schools
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2006
Series
Suny Series, the Philosophy of Education Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
182 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
1in
Item Width
6in
Item Weight
9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lc111.K86 2006
Edition Description
Annotated Edition
Reviews
This is a book of great significance and originality. In an age of increasing religious diversity, Kunzman provides a powerful argument that public schools should renounce the neutrality or hands-off doctrine that has characterized their attitude toward religion since the 1950s. Kunzman writes like a dream, with a no-nonsense style that is exceptionally clear and concise for a work that covers extremely difficult ideas.
Table of Content
Foreword Acknowledgments 1. Introduction A Definition of "Ethical Education": More Than Morals The Focus of This Book The Structure of This Book A Learning Process 2. Evading the Ethical: How We Got Here Tracing the Path to Ambivalence Colonial Origins and Ethical Assumptions Common Schools in Search of Common Ethics The Gradual Shift toward Civic Religion The Emerging Wall of Separation Ethical Education on the Secular Side of the Wall From Entanglement to Engagement 3. Why Religion Belongs in Ethical Dialogue Moral Respect As a Foundation for Ethical Dialogue Understanding As Vital for Respect Understanding Projects Involves Evaluating Them Respectful Understanding As a Moral, Not Instrumental, Claim The Link between Project Pursuit and Broader Ethical Frameworks The Implications for Curricula and Pedagogy Religious Frameworks and Secular Worldviews: Is There a Difference? America's Religious Landscape Ethical Dialogue and Rooted Religious Identity 4. Imaginative Engagement with Ethical Difference A Deeper Sense of Appreciation Our Capacity for Empathic Understanding Stirring the Ethical Imagination Combining Head and Heart Imaginative Engagement: The Groundwork of Deliberation 5. Grappling in the Classroom I: Civic Deliberation The Big(ger) Tent of the Civic Sphere Qualities of Deliberative Reason Alternatives to Deliberative Reasoning Deliberative Reasoning in the Classroom A Portrait of Ethical Dialogue 6. Grappling in the Classroom II: The Role of Religion Religion in the Civic Realm Can Religion Be Reasonable? Fallibilism and Ethical Adherence Civic Virtue: Beyond Proceduralism A Final Portrait of Classroom Deliberation 7. Preparing Teachers for Ethical Dialogue Teacher Capacity for Ethical Dialogue Professional Commitment to Ethical Dialogue Collaboration As Central to Professional Development 8. Conclusion Notes Index
Copyright Date
2006
Target Audience
Trade
Topic
Ethics, Philosophy, Theory & Social Aspects
Lccn
2005-014015
Dewey Decimal
370.11/4
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education, Religion

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
17,5 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.170.533)

o***e (1554)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
The best of the best! Thanks!
o***e (1554)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Another splendid book from a great seller! Thanks!
7***l (400)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great price, fast shipping, good product. Thank you.