|Eingestellt in Kategorie:
Dieser Artikel ist nicht vorrätig.
Versand und LieferungMehr zu Versand und Rückgabe finden Sie unter „Weitere Details“.
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Das digitale Marketing-Handbuch: Eine Schritt-für-Schritt-Anleitung zum Erstellen von Websites...-

Ursprünglicher Text
The Digital Marketing Handbook: A Step-By-Step Guide to Creating Websites...
by Bly, Robert W. | PB | Good
ThriftBooks
  • (3697955)
  • Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $6,44
Ca.EUR 5,78
Artikelzustand:
Gut
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Nicht mehr vorrätig2 verkauft
Beliebter Artikel. Schon 2 verkauft.
Das interessiert die Leute. 3 haben das auf ihrer Beobachtungsliste.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Sep und Sa, 28. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145404384176
Zuletzt aktualisiert am 19. Sep. 2024 21:02:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
1599186217
Book Title
Digital Marketing Handbook : a Step-By-Step Guide to Creating Websites That Sell
Publisher
Entrepreneur Media INC International Concepts/Entrepreneur Press
Item Length
9 in
Publication Year
2018
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.7 in
Author
Robert W. Bly
Genre
Business & Economics
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
Item Weight
15.5 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
324 Pages

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Entrepreneur Media INC International Concepts/Entrepreneur Press
ISBN-10
1599186217
ISBN-13
9781599186214
eBay Product ID (ePID)
239651112

Product Key Features

Book Title
Digital Marketing Handbook : a Step-By-Step Guide to Creating Websites That Sell
Number of Pages
324 Pages
Language
English
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
Publication Year
2018
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Robert W. Bly
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
2017-050089
Dewey Edition
23
TitleLeading
The
Dewey Decimal
658.8/72
Table Of Content
Introduction Chapter 1: Choosing Your Online Business Model Chapter 2: The P = S - E Formula for Maximizing Website ROI Chapter 3: Marketing Funnels for Consumer Products Chapter 4: Marketing Funnels for Business-to-Business Chapter 5: Marketing Funnels for Service Firms Chapter 6: Driving Traffic to Your Website with Online Marketing Chapter 7: Driving Traffic to Your Website with Offline Marketing Chapter 8: Winning with Blogging and Social Media Marketing Chapter 9: Building Your Opt-In List Chapter 10: Hub Sites, Landing Pages (Microsites), and Squeeze Pages Chapter 11: Publishing an Online Newsletter Chapter 12: Making Sales with Email Marketing Chapter 13: Auto-Responders and Upsells Chapter 14: Joint Ventures, Affiliate Marketing, and Licensing Chapter 15: Membership Sites Appendix A: Recommended Vendors Appendix B: Software and Services Appendix C: Sample Infographic About the Author
Synopsis
Worldwide online retail sales totaled $1.9 trillion in 2016 and it's estimated that revenues will hit $4 trillion by 2020. Even a microscopic share of this market can make anyone rich, yet most everyone who tries to make money online fails. The Digital Marketing Handbook was written to help marketers of all skill levels -- from Fortune 1000 and SMBs to small business owners and solopreneurs -- take their websites from cost centers to profit centers., The Digital Marketing Handbook teaches readers a proven model and process for turning websites from mere online billboards to assets that generate a steady stream of traffic, conversions, leads, opt-ins, and sales. Whether you are an online-based business, brick-and-mortar store, or hybrid legendary copywriting pioneer Robert W. Bly will teach you how to: Integrate a digital marketing plan with traditional marketing outreach efforts Convert your website from a cost center to a profit center Avoid the most common, and costly, internet marketing mistakes Build a large and responsive email list Master Google AdWords, Facebook Advertising, and other traffic-generating tactics Drive quality leads to your online and offline storefronts Design hub sites, landing pages, and "squeeze pages" guaranteed to bring in leads Bly also includes an extensive resource section with links to online value ads created to give you a competitive edge., What's Your Website's ROI? Written to help marketers--from the Fortune 1000 to small business owners and solopreneurs--turn their websites from cost centers to profit centers, The Digital Marketing Handbook by legendary copywriting pioneer and marketing expert Robert W. Bly teaches you the proven models and processes for generating a steady stream of traffic, conversions, leads, opt-ins, and sales. Whether you are marketing an online-based business, brick-and-mortar store, or a hybrid business, Bly will teach you how to: Integrate a digital marketing plan with traditional marketing outreach efforts Maximize open rates, click-through rates, conversions, and sales Avoid the most common internet marketing mistakes that cause people to fail online Build a large and responsive opt-in email list Master Google AdWords, Facebook Advertising, and other traffic-generating tactics Drive quality leads to your online and offline storefronts Produce brand awareness and generate leads with Snapchat, Instagram, Periscope, Pinterest, and other social media platforms Design hub sites, landing pages, and "squeeze pages" guaranteed to bring in leads Plus, Bly shares tested direct response methods that can increase your online revenues by 50, 100, and even 200 percent along with an extensive resource section to give your website a competitive edge.
LC Classification Number
HF5415.1265.B579

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.skoobtfirht@yabe.selas
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
ThriftBooks

ThriftBooks

99% positive Bewertungen
18,3 Mio. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt
Mitglied seit Mär 2015
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having sold more than 160 million used and new books since we started in 2003. Each quality used book is sorted, graded, shelved and shipped by ...
Mehr anzeigen

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (5.351.165)