Bild 1 von 1
Bild 1 von 1
Das digitale Marketing-Handbuch: Eine Schritt-für-Schritt-Anleitung zum Erstellen von Websites...-
by Bly, Robert W. | PB | Good
US $6,44
Ca.EUR 5,78
Artikelzustand:
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Nicht mehr vorrätig2 verkauft
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: Aurora, Illinois, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 26. Sep und Sa, 28. Sep nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145404384176
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gut
- Hinweise des Verkäufers
- Binding
- Paperback
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- No
- ISBN
- 1599186217
- Book Title
- Digital Marketing Handbook : a Step-By-Step Guide to Creating Websites That Sell
- Publisher
- Entrepreneur Media INC International Concepts/Entrepreneur Press
- Item Length
- 9 in
- Publication Year
- 2018
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 0.7 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- E-Commerce / Internet Marketing, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
- Item Weight
- 15.5 Oz
- Item Width
- 6 in
- Number of Pages
- 324 Pages
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Entrepreneur Media INC International Concepts/Entrepreneur Press
ISBN-10
1599186217
ISBN-13
9781599186214
eBay Product ID (ePID)
239651112
Product Key Features
Book Title
Digital Marketing Handbook : a Step-By-Step Guide to Creating Websites That Sell
Number of Pages
324 Pages
Language
English
Topic
E-Commerce / Internet Marketing, E-Commerce / General (See Also Computers / Electronic Commerce)
Publication Year
2018
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2017-050089
Dewey Edition
23
TitleLeading
The
Dewey Decimal
658.8/72
Table Of Content
Introduction Chapter 1: Choosing Your Online Business Model Chapter 2: The P = S - E Formula for Maximizing Website ROI Chapter 3: Marketing Funnels for Consumer Products Chapter 4: Marketing Funnels for Business-to-Business Chapter 5: Marketing Funnels for Service Firms Chapter 6: Driving Traffic to Your Website with Online Marketing Chapter 7: Driving Traffic to Your Website with Offline Marketing Chapter 8: Winning with Blogging and Social Media Marketing Chapter 9: Building Your Opt-In List Chapter 10: Hub Sites, Landing Pages (Microsites), and Squeeze Pages Chapter 11: Publishing an Online Newsletter Chapter 12: Making Sales with Email Marketing Chapter 13: Auto-Responders and Upsells Chapter 14: Joint Ventures, Affiliate Marketing, and Licensing Chapter 15: Membership Sites Appendix A: Recommended Vendors Appendix B: Software and Services Appendix C: Sample Infographic About the Author
Synopsis
Worldwide online retail sales totaled $1.9 trillion in 2016 and it's estimated that revenues will hit $4 trillion by 2020. Even a microscopic share of this market can make anyone rich, yet most everyone who tries to make money online fails. The Digital Marketing Handbook was written to help marketers of all skill levels -- from Fortune 1000 and SMBs to small business owners and solopreneurs -- take their websites from cost centers to profit centers., The Digital Marketing Handbook teaches readers a proven model and process for turning websites from mere online billboards to assets that generate a steady stream of traffic, conversions, leads, opt-ins, and sales. Whether you are an online-based business, brick-and-mortar store, or hybrid legendary copywriting pioneer Robert W. Bly will teach you how to: Integrate a digital marketing plan with traditional marketing outreach efforts Convert your website from a cost center to a profit center Avoid the most common, and costly, internet marketing mistakes Build a large and responsive email list Master Google AdWords, Facebook Advertising, and other traffic-generating tactics Drive quality leads to your online and offline storefronts Design hub sites, landing pages, and "squeeze pages" guaranteed to bring in leads Bly also includes an extensive resource section with links to online value ads created to give you a competitive edge., What's Your Website's ROI? Written to help marketers--from the Fortune 1000 to small business owners and solopreneurs--turn their websites from cost centers to profit centers, The Digital Marketing Handbook by legendary copywriting pioneer and marketing expert Robert W. Bly teaches you the proven models and processes for generating a steady stream of traffic, conversions, leads, opt-ins, and sales. Whether you are marketing an online-based business, brick-and-mortar store, or a hybrid business, Bly will teach you how to: Integrate a digital marketing plan with traditional marketing outreach efforts Maximize open rates, click-through rates, conversions, and sales Avoid the most common internet marketing mistakes that cause people to fail online Build a large and responsive opt-in email list Master Google AdWords, Facebook Advertising, and other traffic-generating tactics Drive quality leads to your online and offline storefronts Produce brand awareness and generate leads with Snapchat, Instagram, Periscope, Pinterest, and other social media platforms Design hub sites, landing pages, and "squeeze pages" guaranteed to bring in leads Plus, Bly shares tested direct response methods that can increase your online revenues by 50, 100, and even 200 percent along with an extensive resource section to give your website a competitive edge.
LC Classification Number
HF5415.1265.B579
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Thrift Books Global, LLC
TB Thrift Books
18300 Cascade Ave S
Ste 150
98188 Seattle, WA
United States
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (5.351.165)
- s***s (424)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat Book! Thx!
- s***s (424)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGreat Book! Thx!
- k***t (1724)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufItem as Described, Prompt Shipping, XLT Transaction - Thx
Noch mehr entdecken:
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Reisen-Sachbuch-Rough-Guides Bücher,
- Lebensführung-, - Motivation- & - Karriere-Sachbuch Marketing Bücher,
- Gebundene-Ausgabe-Wirtschaft - & -Industrie-Sachbuch Marketing Bücher,
- The Face Zeitschriften,
- Bücher über digitale Fotografie Sachbuch