|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Corwin Alphabetisierung Ser.: Verständnis [Klassen K-12]: Die Fähigkeit, der Wille und der Nervenkitzel-

Ursprünglicher Text
Corwin Literacy Ser.: Comprehension [Grades K-12] : The Skill, Will, and Thrill
Artikelzustand:
Neuwertig
Preis:
US $30,00
Ca.EUR 27,71
Versand:
US $4,87 (ca. EUR 4,50) Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Brooklyn, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Do, 30. Mai und Mo, 3. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als privater Verkäufer; verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:126293424250

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
ISBN
9781071812839
Publication Name
Comprehension [Grades K-12] : the Skill, Will, and Thrill of Reading
Item Length
9.1in
Publisher
Corwin Press
Series
Corwin Literacy Ser.
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.5in
Author
Douglas Fisher, Nicole Law, Nancy Frey
Item Width
7.3in
Item Weight
15 Oz
Number of Pages
208 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

Radically change the way students learn from texts, extending beyond comprehension to critical reasoning and problem solving. Is your reading comprehension instruction just a pile of strategies? There is no evidence that teaching one strategy at a time, especially with pieces of text that require that readers use a variety of strategies to successfully negotiate meaning, is effective. And how can we extend comprehension beyond simple meaning? Bestselling authors Douglas Fisher, Nancy Frey, and Nicole Law propose a new, comprehensive model of reading instruction that goes beyond teaching skills to fostering engagement and motivation. Using a structured, three-pronged approach--skill, will, and thrill--students learn to experience reading as a purposeful act and embrace struggle as a natural part of the reading process. Instruction occurs in three phases: Skill. Holistically developing skills and strategies necessary for students to comprehend text, such as monitoring, predicting, summarizing, questioning, and inferring. Will. Creating the mindsets, motivations, and habits, including goal setting and choice, necessary for students to engage fully with texts. Thrill. Fostering the thrill of comprehension, so that students share their thinking with others or use their knowledge for something else. Comprehension is the structured framework you need to empower students to comprehend text and take action in the world.

Product Identifiers

Publisher
Corwin Press
ISBN-10
1071812831
ISBN-13
9781071812839
eBay Product ID (ePID)
12050079524

Product Key Features

Author
Douglas Fisher, Nicole Law, Nancy Frey
Publication Name
Comprehension [Grades K-12] : the Skill, Will, and Thrill of Reading
Format
Trade Paperback
Language
English
Series
Corwin Literacy Ser.
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
208 Pages

Dimensions

Item Length
9.1in
Item Height
0.5in
Item Width
7.3in
Item Weight
15 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1050.45
Reviews
Fisher, Frey, and Law take components of effective reading instruction--skills, engagement, relevance--and show teachers how to focus their work in a meaningful way. Plenty of rich, classroom examples from all grade levels illustrate that this work is for everyone!
Table of Content
List of VideosAcknowledgmentsIntroductionChapter 1: The Point of Comprehension Is Not Comprehension But What Is Reading? Teaching Students to Comprehend Skilled Readers or Strategic Readers Constrained and Unconstrained Skills Is Comprehension Enough?Chapter 2: Skill in Reading Comprehension Skill in Reading Comprehension Background Knowledge in Reading The Sounds of Language Phonics: Sound and Print Fluency in Reading Vocabulary in Reading Comprehension Strategy Instruction ConclusionChapter 3: Will in Reading Comprehension Will in Reading Comprehension Dispositions That Underpin Learning Creating the Classroom Conditions for Will to Flourish ConclusionChapter 4: Thrill in Reading Comprehension Thrill in Reading Comprehension The Right and the Responsibility of Criticism Reading Through a Critical Literacy Lens Goal Setting Through Student-Generated Questions Taking ActionChapter 5: Tools for Reading Comprehension Instruction Texts as Tools for Fostering Comprehension Text Readability and Text Complexity The Special Cast of Digital Texts Texts in Primary Grades Tasks as Tools for Fostering Comprehension An Instructional Framework That WorksConclusionReferencesIndex
Copyright Date
2021
Topic
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, General, Teaching Methods & Materials / Language Arts
Lccn
2020-300967
Dewey Decimal
372.47
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
23/Eng/20220912
Illustrated
Yes
Genre
Education

Artikelbeschreibung des Verkäufers

shuma_andre

shuma_andre

100% positive Bewertungen
2 Artikel verkauft
Angemeldet als privater Verkäufer
Daher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen (1)

a***a (2721)- Bewertung vom Käufer.
Letzte 6 Monate
Bestätigter Kauf
As described. Book in excellent condition. Very pleased with the item and the seller.