|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Strategisches Management - Taschenbuch, von Lynch Richard - sehr gut-

Ursprünglicher Text
Strategic Management - Paperback, by Lynch Richard - Very Good
Artikelzustand:
Sehr gut
2 verfügbar
Preis:
US $18,94
Ca.EUR 17,46
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Philadelphia, Pennsylvania, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 31. Mai und Mo, 3. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:125867982049
Zuletzt aktualisiert am 27. Mai. 2024 01:49:11 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Book Title
Strategic Management
ISBN
9781529758245
Publication Year
2022
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Strategic Management
Item Height
1.7in
Author
Richard Lynch
Item Length
10.5in
Publisher
SAGE Publications, The Limited
Item Width
7.7in
Item Weight
67.3 Oz
Number of Pages
768 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

New to SAGE, the 9th edition of this comprehensive core textbook builds on its global perspective and approachable written style, that explores the key concepts within a clear and logical structure. Lynch guides students through 19 chapters, with updated case studies and pedagogy to support the modern business and management student from start to finish. Including: - Learning Outcomes - Case Studies, Strategy Cases & Exhibits - Key Strategic Principles & Definitions - Strategic Project Guide - Critical Reflection & Summary - Questions - Further Reading, Notes & References Continuous contrast between prescriptive and emergent views of strategy highlights the key debates within the discipline, whilst an emphasis on practice throughout the book encourages students to turn theory into practice

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, The Limited
ISBN-10
1529758246
ISBN-13
9781529758245
eBay Product ID (ePID)
8050100282

Product Key Features

Author
Richard Lynch
Publication Name
Strategic Management
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2022
Type
Textbook
Number of Pages
768 Pages

Dimensions

Item Length
10.5in
Item Height
1.7in
Item Width
7.7in
Item Weight
67.3 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.28.L92 2021
Edition Number
9
Reviews
Strategic Management by Richard Lynch is the definitive textbook on how to proactively create and control an organization's future direction and competitive advantage. This is the result of a lifetime of experience and insight, distilled into an compelling and comprehensive book. In previous editions, readers have been attracted by the blend of rational and creative thinking in approaching strategic decision-making. The latest, 9thedition, continues this winning formula and, through a range of dynamic new case studies, dives deeper into the latest thinking around important strategy thematics including stakeholder management, knowledge and networks, entrepreneurship, and deglobalization. This is a powerful exposition of how to design and do strategic management in a complex world., Strategic Management by Richard Lynch is the definitive textbook on how to proactively create and control an organization's future direction and competitive advantage. This is the result of a lifetime of experience and insight, distilled into an compelling and comprehensive book. In previous editions, readers have been attracted by the blend of rational and creative thinking in approaching strategic decision-making. The latest, 9th edition, continues this winning formula and, through a range of dynamic new case studies, dives deeper into the latest thinking around important strategy thematics including stakeholder management, knowledge and networks, entrepreneurship, and deglobalization. This is a powerful exposition of how to design and do strategic management in a complex world.
Table of Content
Part 1: IntroductionChapter 1: Strategic ManagementChapter 2: A Review of Theory and PracticePart 2: Strategic analysis and purposeChapter 3: Analysing the Strategic EnvironmentChapter 4: Analysing resources and capabilitiesChapter 5: Strategy DynamicsChapter 6: Prescriptive Purpose Delivered Through Mission, Objectives And EthicsChapter 7: Purpose Emerging From Innovation, New Resources And TechnologiesPart 3: Developing the strategyChapter 8: Developing Business-Level Strategy OptionsChapter 9: Developing Corporate-Level Strategy OptionsChapter 10: Strategy Evaluation And Development: The Prescriptive ProcessChapter 11: Finding The Strategic Route Forward From Knowledge, Learning And NetworksChapter 12: Organisational Structure, Style And PeoplePart 4: The implementation processChapter 13: Implementing And Controlling The StrategicChapter 14: Green Strategy And SustainabilityChapter 15: Managing Strategic ChangePart 5: Different Strategy ContextsChapter 16: Strategic LeadershipChapter 17: Entrepreneurial strategyChapter 18: Government, public sector and not-for-profit strategiesChapter 19: International expansion and Globalisation StrategiesGlossary
Copyright Date
2021
Topic
Skills, Economics / General, Management Science, Management
Lccn
2021-930812
Dewey Decimal
658.4012
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

AZ Texts LLC
Kiryl Zarubau
228 Park Ave S
38827
10003 New York, NY
United States
Kontaktinformationen anzeigen
:liaM-Emoc.nurskoob@ofni
Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
BooksRun

BooksRun

99,2% positive Bewertungen
459 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (89.963)

a***a (1060)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Outstanding transaction! Perfect book, great price, fast shipping. Thank you!! A+++++
h***g (566)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Arrived in excellent condition and fast. Thank you
n***i (1999)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Great