|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Retro-Spielprogrammierung: Entfesselt für die Massen Premier Press Spielentwicklung-

Ursprünglicher Text
Retro Game Programming: Unleashed for the Masses Premier Press Game Development
Artikelzustand:
Sehr gut
Paperback. Light shelf wear. 309 pages.
Preis:
US $29,99
Ca.EUR 28,06
Versand:
Kostenlos Sparversand. Weitere Detailsfür Versand
Standort: Egan, Louisiana, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 21. Jun und Di, 25. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahmen:
60 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand. Weitere Details- Informationen zu Rückgaben
Zahlungen:
     

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. 

Angaben zum Verkäufer

Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:115111909227
Zuletzt aktualisiert am 09. Jän. 2024 19:20:40 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Paperback. Light shelf wear. 309 pages.”
Custom Bundle
No
Personalized
No
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Programming / Games, General
ISBN
9781592009060
Subject Area
Computers
Publication Name
Retro Game Programming : Unleashed for the Masses
Item Length
9 in
Publisher
Course Technology
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Earl John Carey
Item Width
7.2 in
Item Weight
22 Oz
Number of Pages
350 Pages

Über dieses Produkt

Product Information

There are an estimated 500,000 retro computer and game enthusiasts who are absolutely fanatical about retro game machines. This number consists of four main groups: hardcore hackers, enthusiasts, seasoned programmers, and novices. Retro Game Programming: Unleashed for the Masses seeks to expose, teach, and preserve retro era programming techniques with the goal of providing a strong programming foundation on which to build the knowledge needed to understand modern game programming concepts. By teaching the fundamental principles of game programming the reader learns not to be intimidated by modern games because even the most complex modern games are based on repetition of simple tasks. This makes modern game programming concepts easier to understand and clarifies how they all work together. Written in clear and simple language, Retro Game Programming: Unleashed for the Masses does not require the reader to be tech savvy, yet it covers technical aspects of programming. The book also covers the importance of the history and preservation of retro game programming.By reading and practicing the techniques in the book the reader is contributing to the preservation of the world of retro game programming.

Product Identifiers

Publisher
Course Technology
ISBN-10
1592009069
ISBN-13
9781592009060
eBay Product ID (ePID)
45397620

Product Key Features

Author
Earl John Carey
Publication Name
Retro Game Programming : Unleashed for the Masses
Format
Perfect
Language
English
Subject
Programming / Games, General
Publication Year
2005
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
350 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.9 in
Item Width
7.2 in
Item Weight
22 Oz

Additional Product Features

Table of Content
Introduction Chapter 1: Bringing Your Retro Machine to Life Chapter 2: Simply Complicated Game Programming Chapter 3: The Early History of Video Games Chapter 4: Assembly Language Chapter 5: A Game Graphics Primer Chapter 6: Setting the Video Mode Chapter 7: Hacking the Video Buffer Chapter 8: Adding Player Input, Physics, and AI Chapter 9: Sound Effects Chapter 10: Putting It All Together: Building Games
Copyright Date
2005
Target Audience
Scholarly & Professional
Illustrated
Yes

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Pioneer68

Pioneer68

99,1% positive Bewertungen
8,1 Tsd. Artikel verkauft
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten

Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Verkäuferbewertungen (3.537)

a***u (465)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Exactly as described and quick shipping! A+!
i***t (4379)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Item well packaged and arrived in good condition. Just as described in the auction text. Great transaction. Thank you!
t***w (265)- Bewertung vom Käufer.
Letzter Monat
Bestätigter Kauf
Package arrived safely today! Seller communication was excellent and super fast shipping a pleasure to buy from