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Service Operations Management: Verbesserung des Service D... von Clark, Graham Taschenbuch-
FREE US DELIVERY | ISBN: 1405847328 | Quality Books
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Ca.EUR 10,74
Artikelzustand:
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
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eBay-Artikelnr.:391939980603
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN
- 1405847328
- EAN
- 9781405847322
- Date of Publication
- 2008-05-22
- Release Title
- Service Operations Management: Improving Service Delivery
- Artist
- Clark, Graham
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Book Title
- Service Operations Management: Improving Service Delivery
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
1405847328
ISBN-13
9781405847322
eBay Product ID (ePID)
65979254
Product Key Features
Number of Pages
552 Pages
Publication Name
Service Operations Management : Improving Service Delivery
Language
English
Subject
Industries / Service, Production & Operations Management
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
36.6 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
7.4 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-002916
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.812
Table Of Content
PART ONE: INTRODUCTION 1. Introduction to service operations management 2. The service concept PART TWO: CUSTOMER AND SUPPLIER RELATIONSHIPS 3. Customer and supplier relationships 4. Customer expectations and satisfaction 5. Managing supply relationships PART THREE: SERVICE DELIVERY 6. Service processes 7. Service people 8. Resource utilisation 9. Networks, technology and information PART FOUR: PERFORMANCE MANAGEMENT 10. Performance measurement and management 11. Linking operations decisions to business performance 12. Driving operational improvement PART FIVE: MANAGING STRATEGIC CHANGE 13. Service strategy 14. Service culture 15. Operational complexity
Synopsis
Written specifically to better serve the needs of students on services-orientated operations management courses. The first European-originated book. Operations management is set within the wider business context, recognising the impact of other management functions and covering wider issues, such as organisational culture and design, people issues, and customer relationships. Includes international examples from different types of organizations, such as: the Internet, public and voluntary sectors, mass transport services, professional services, retailers, internet services, tourism and hospitality. Each chapter identifies key operations management issues and provides definitions of key terms, real world illustrations, chapter summaries, case exercises, further reading and questions., The central focus of this book is how organizations deliver service and the operational decisions that managers face in managing resources and delivering service to their customers.
LC Classification Number
HD9980.5.J647 2008
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 922696893
Info zu diesem Verkäufer
World of Books USA
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