|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Fortschritte im Mathematikunterricht Forschung auf Beweis und Beweis: Ein internat...-

Ursprünglicher Text
Advances in Mathematics Education Research on Proof and Proving : An Internat...
Great Book Prices Store
(340990)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $200,08
Ca.EUR 170,94
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Jessup, Maryland, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 22. Aug und Do, 28. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Liefertermine - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet berücksichtigen die Bearbeitungszeit des Verkäufers, die PLZ des Artikelstandorts und des Zielorts sowie den Annahmezeitpunkt und sind abhängig vom gewählten Versandservice und dem ZahlungseingangZahlungseingang - wird ein neuem Fenster oder Tab geöffnet. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
14 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:388705123721
Zuletzt aktualisiert am 14. Aug. 2025 01:47:11 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Advances in Mathematics Education Research on Proof and Proving :
ISBN
9783319890258

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319890255
ISBN-13
9783319890258
eBay Product ID (ePID)
26038752506

Product Key Features

Number of Pages
Xi, 301 Pages
Language
English
Publication Name
Advances in Mathematics Education Research on Proof and Proving : an International Perspective
Subject
Educational Psychology, Training & Certification, Research, Teaching Methods & Materials / Mathematics
Publication Year
2019
Type
Textbook
Subject Area
Mathematics, Education
Author
Guershon Harel
Series
Icme-13 Monographs
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
17.1 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.1 in

Additional Product Features

Reviews
"The contents cover new trends and developments in mathematics education on proof and proving. ... will give readers an idea of what can be found in this volume." (Annie Selden, MAA Reviews, March 29, 2019), "The contents cover new trends and developments in mathematics education on proof and proving. ... will give readers an idea of what can be found in this volume." (Annie Selden,MAA Reviews, March 29, 2019)
Number of Volumes
1 vol.
Illustrated
Yes
Table Of Content
Preface.- Theme 1: Epistemological Issues Related to Proof and Proving.- Chapter 1. Reflections on proof as explanation.- Chapter 2. Working on proofs as contributing to conceptualization - The case of IR completeness.- Chapter 3. Types of epistemological justifications, with particular reference to complex numbers,- Chapter 4. Mathematical argumentation in elementary teacher education: The key role of the cultural analysis of the content.- Chapter 5. Toward an evolving theory of mathematical practice informing pedagogy: What standards for this research paradigm should we adopt?.- Theme 2: Classroom-Based Issues Related to Proof and Proving.- Chapter 6. Constructing and validating the solution to a mathematical problem: The teacher's prompt.- Chapter 7. Addressing key and persistent problems of students' learning: The case of proof.- Chapter 8. How can a teacher support students in constructing a proof?.- Chapter 9. Proof validation and modification by example generation: A classroom-based intervention in secondary school geometry.- Chapter 10. Classroom-based issues related to proofs and proving.- Theme 3: Cognitive and Curricular Issues Related to Proof and Proving.- Chapter 11. Mathematical argumentation in pupils' written dialogues.- Chapter 12. The need for "linearity" of deductive logic: An examination of expert and novice proving processes.- Chapter 13. Reasoning-and-proving in algebra in school mathematics textbooks in Hong Kong.- Chapter 14. Irish teachers' perceptions of reasoning-and-proving amidst a national educational reform.- Chapter 15. About the teaching and learning of proof and proving: Cognitive issues, curricular issues and beyond.- Theme 4: Issues Related to The Use of Examples in Proof and Proving.- Chapter 16. How do pre-service teachers rate the conviction, verification and explanatory power of different kinds of proofs?.- Chapter 17. When is a generic argument a proof?.- Chapter 18. Systematic exploration of examples as proof: Analysis with four theoretical frameworks.- Chapter 19. Using examples of unsuccessful arguments to facilitate students' reflection on their processes of proving.- Chapter 20. Genericity, conviction, and conventions: Examples that prove and examples that don't prove.
Synopsis
Presents an extensive survey of international perspectives on proof and proving students' mathematics progress Serves as a comprehensive volume addressing a wide range of issues related to proof and proving in mathematics education research Offers important insights into the difficulties faced by students and teachers in this area, This book explores new trends and developments in mathematics education research related to proof and proving, the implications of these trends and developments for theory and practice, and directions for future research. With contributions from researchers working in twelve different countries, the book brings also an international perspective to the discussion and debate of the state of the art in this important area. The book is organized around the following four themes, which reflect the breadth of issues addressed in the book: * Theme 1: Epistemological issues related to proof and proving; * Theme 2: Classroom-based issues related to proof and proving; * Theme 3: Cognitive and curricular issues related to proof and proving; and * Theme 4: Issues related to the use of examples in proof and proving. Under each theme there are four main chapters and a concluding chapter offering a commentary on the theme overall.
LC Classification Number
QA10.92-20

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

Great Book Prices Store

96,7% positive Bewertungen1,4 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (386.676)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ