|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

PR-Schreiben: Form und Stil von Jim Haynes und Doug Newsom...-

Ursprünglicher Text
Public Relations Writing : Form and Style by Jim Haynes and Doug Newsom...
jennburc-87
(1)
Angemeldet als privater Verkäufer
Verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, finden daher keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
US $28,90
Ca.EUR 24,78
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
Sehr gut
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,48) USPS Media MailTM.
Standort: Wayne, New Jersey, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Fr, 25. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
Keine Rücknahme.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:385134111036

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
ISBN
9781439082720

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Wadsworth
ISBN-10
1439082723
ISBN-13
9781439082720
eBay Product ID (ePID)
77422888

Product Key Features

Number of Pages
448 Pages
Publication Name
Public Relations Writing : Form and Style
Language
English
Subject
Business Communication / General, Public Relations, General, Industries / Media & Communications, Business Writing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Author
Doug Newsom, Jim Haynes
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.7 in
Item Weight
22.4 Oz
Item Length
8.9 in
Item Width
7.4 in

Additional Product Features

Edition Number
9
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Dewey Decimal
659.2
Table Of Content
Part I: PR WRITING: ROLE & RESPONSIBILITY.1. Public Relations and the Writer.2. Ethical and Legal Responsibilities of the PR Writer.3. Persuasion.Part II: PREPARING TO WRITE.4. Research for the Public Relations Writer.5. The Public Relations Planning Process.Part III: WRITING PRINCIPLES.6. Writing to Clarify and Simplify the Complex.7. Grammar, Spelling and Punctuation.Part IV: WRITING FOR TRADITIONAL & NEW MEDIA.8. Writing for Converged Traditional Media and Social Media.9. Media Kits, Media Pitches, Backgrounders & Position Papers.Part V: WRITING FOR SELECT PUBLICS.10. Message Design Concepts.11. Email, Memos and Letters.12. Reports & Proposals.13. Writing Advertising Copy.14. Newsletters.15. Brochures.16. Magazines. 17. Speeches and Other Presentations.Part VI: WRITING IN TURBULENT TIMES.18. Crisis Communication. Appendix A: Readability Formulas.Appendix B: Copy Fitting.
Synopsis
PUBLIC RELATIONS WRITING: FORM AND STYLE combines the practical approach of a trade book with the fundamental principles and theories of Public Relations to provide you with the essential techniques and methods needed to write with understanding and purposeThis text guides you through a logical progression of PR writing, starting with an explanation of how this kind of writing is unique and by exploring the legal and ethical obligations. It will also introduce you to the different styles and techniques behind writing principles that you'll need to develop. The Ninth Edition features a "writing for select publics" section that covers Public Relations writing assignments that you'll likely come across early in your career: emails, memos, letters, reports and proposals, backgrounders and position papers. Writing for mass media and the more complex public relations writing functions, including media kits, media pitches, print and online newsletters, brochures, magazines, including those online, and annual reports are also covered in this comprehensive guide.The new edition features a separate exercise book that contains 3 PR Scenarios and a Quick-Study for each chapter.

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

jennburc-87

100% positive Bewertungen4 Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 2020
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.

Verkäuferbewertungen

Noch keine Bewertungen vorhanden