|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde vom Verkäufer am Mi, 16. Jul um 12:59 beendet, da der Artikel nicht mehr verfügbar ist.
Eine Einführung in die Statistik: Ein aktiver Lernansatz
Beendet
Eine Einführung in die Statistik: Ein aktiver Lernansatz
US $5,25US $5,25
Do, 17. Jul, 00:59Do, 17. Jul, 00:59
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Eine Einführung in die Statistik: Ein aktiver Lernansatz-

Ursprünglicher Text
An Introduction to Statistics: An Active Learning Approach
by Carlson, Kieth Alton; Winquist,... | PB | Good
ThriftBooks
(3929166)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $5,25
Ca.EUR 4,53
Artikelzustand:
Gut
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Aurora, Illinois, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Sa, 19. Jul und Mi, 23. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
    Zahlungen:
        Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:375609568103
    Zuletzt aktualisiert am 15. Jun. 2025 16:25:51 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Gut
    Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Hinweise des Verkäufers
    “Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
    Binding
    Paperback
    Book Title
    An Introduction to Statistics
    Weight
    1 lbs
    Product Group
    Book
    IsTextBook
    No
    ISBN
    9781452217437

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    SAGE Publications, Incorporated
    ISBN-10
    1452217432
    ISBN-13
    9781452217437
    eBay Product ID (ePID)
    117352358

    Product Key Features

    Number of Pages
    576 Pages
    Language
    English
    Publication Name
    Introduction to Statistics : an Active Learning Approach
    Publication Year
    2013
    Subject
    Probability & Statistics / General, General, Statistics
    Type
    Textbook
    Subject Area
    Mathematics, Social Science, Psychology
    Author
    Jennifer R. Winquist, Kieth A. Carlson
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    1 in
    Item Weight
    27.1 Oz
    Item Length
    9.1 in
    Item Width
    7.4 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    College Audience
    LCCN
    2012-038266
    TitleLeading
    An
    Dewey Edition
    23
    Illustrated
    Yes
    Dewey Decimal
    519.5
    Table Of Content
    PrefaceChapter 1: Introduction to Statistics and Frequency DistributionsChapter 2: Central TendencyChapter 3: VariabilityChapter 4: z scoresChapter 5: The Distribution of Sample Means and z for a Sample MeanChapter 6: Hypothesis Testing with z-scoresChapter 7: Hypothesis Testing RulesChapter 8: Single Sample t testChapter 9: Related Samples tChapter 10: Independent Samples t TestChapter 11: Estimation with Confidence IntervalsChapter 12: One-Way Independent Measures ANOVAChapter 13: Two-Factor Independent Measures ANOVAChapter 14: Correlation and RegressionChapter 15: Goodness-of-Fit and Independence Chi-Square StatisticsChapter 16: Statistical AssumptionsAppendicesIndex
    Synopsis
    Encouraging an active approach to learning statistics, this book targets students attention towards important statistical issues., An Introduction to Statistics is the ideal text for incorporating an active learning approach to the subject of introductory statistics. Authors Kieth A. Carlson and Jennifer R. Winquist carefully and clearly explain fundamental statistical concepts in short and easy-to-understand chapters. The workbook activities were empirically developed to both reinforce and expand on these fundamental concepts. These activities are self-correcting and allow students to discover and correct their own misunderstandings early in the learning process. This learner-centered approach enables students to take ownership of thier learning and "read with purpose." Based on contemporary memory research (e.g., the testing effect, embedded reading questions), the text is designed to actively engage students in learning statistics while they generate explanations, which leads to better long term retention. Along with carefully developed learning objectives, realistic research scenarios, practice problems, and self-test questions throughout, this text provides the clarity necessary for a thorough understanding of statistical concepts., In An Introduction to Statistics Kieth Carlson and Jennifer Winquist encourage an active approach to learning statistics. While the chapters in this book introduce basic and key concepts, this book is unique in the depth of its active pedagogical approach. Carefully placed reading questions throughout each chapter reinforce difficult concepts and guide student learning; 29 in-depth activities, each accompanied by learning objectives, carefully developed scenarios, problem sets, and quiz questions give students the opportunity to test or demonstrate their understanding of basic concepts while they read detailed explanations of more complex statistical concepts; and 15 sets of practice problems further solidify student learning.When using most traditional text books, students only perform statistical procedures after they read multiple pages of text. This book adopts a workbook approach that forces students to be actively engaged while they read explanations. Most of the activities are self-correcting so if students misunderstand a concept their misunderstanding is corrected early in the learning process. After completing these activities, students are far more likely to understand the material than when they simply read the material.Carlson and Winquist's approach targets students attention toward important statistical issues. Further, this volume is based on contemporary research on memory and the testing effect which requires students to answer questions to facilitate their long term retention. The embedded questions throughout the chapters and activities are designed specifically to take advantage of this testing effect. Features: Self-Test Reviews that are designed to create a beneficial testing effect when students take examsEncourages purposeful reading and learning by providing students with very specific reading goals. Chapters contain embedded reading questions that help students extract key concepts from the text.Contains ad, An Introduction to Statistics is the ideal text for incorporating an active learning approach to the subject of introductory statistics. Authors Kieth A. Carlson and Jennifer R. Winquist carefully explain fundamental statistical concepts in short, easy-to-understand chapters, then use empirically developed workbook activities to both reinforce and expand on these fundamental concepts. These activities are self-correcting so students discover and correct their own misunderstandings early in the learning process. This approach enables students to be responsible for their own learning by helping them to "read with purpose. Based on contemporary memory research (e.g., the testing effect, embedded reading questions), the text is designed to actively engage students while they generate explanations, which leads to better long term retention. It also contains more traditional student aids including carefully developed learning objectives, realistic research scenarios, practice problems, and self-test questions.
    LC Classification Number
    HA29.C288 2014

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Rechtliche Informationen des Verkäufers

    Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
    Info zu diesem Verkäufer

    ThriftBooks

    98,9% positive Bewertungen19,6 Mio. Artikel verkauft

    Mitglied seit Mär 2015
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Just Voted on Newsweek - ThriftBooks ranks #1 America's Best Online Shops 2025 in Office, Electronics & Media sector, Media category!!ThriftBooks is a fully independent seller of used books, having ...
    Mehr anzeigen
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    4.9

    Verkäuferbewertungen (5.680.677)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ