|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?
AlibrisBooks
(454572)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer

Versagen zu kommunizieren: Wie Gespräche schief gehen und was Sie richtig machen können-

Ursprünglicher Text
Failure to Communicate: How Conversations Go Wrong and What You Can Do to Right
US $55,34
Ca.EUR 48,77
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos Standard Shipping.
Standort: Sparks, Nevada, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 4. Jun und Di, 10. Jun nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:286214021950
Zuletzt aktualisiert am 02. Mär. 2025 01:21:39 MEZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
Book Title
Failure to Communicate: How Conversations Go Wrong and What You C
Publication Date
2010-05-04
Pages
256
ISBN
9781422137499

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
142213749X
ISBN-13
9781422137499
eBay Product ID (ePID)
19038810552

Product Key Features

Number of Pages
256 Pages
Publication Name
Failure to Communicate : How Conversations Go Wrong and What You Can Do to Right Them
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Business Communication / General, Communication Studies
Type
Textbook
Author
Holly Weeks
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Business & Economics
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
9 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
650.1/3
Table Of Content
Failure to Communicate: Table of Contents Chapter 1 Introduction: when conversations go wrong Chapter 2 Anatomy of hard talks Chapter 3 What's wrong with what we do Chapter 4 Rethinking what we do: finding balance Chapter 5 Acting unilaterally Chapter 6 Conversational warfare and the combat mentality Chapter 7 Out of combat: changing the game Chapter 8 Caught up in emotions Chapter 9 Out of emotion's grip: increasing skill Chapter 10 Working blind in 'the breakdown gap'
Synopsis
Your stomach's churning; you're hyperventilating -- you're in a badly deteriorating conversation at work. Such exchanges, which run the gamut from firing subordinates to parrying verbal attacks from colleagues, are so loaded with anger, confusion, and fear that most people handle them poorly: they avoid them, clamp down, or give in. But dodging issues, appeasing difficult people, and mishandling tough encounters all carry a high price for managers and companies -- in the form of damaged relationships, ruined careers, and intensified problems. In Failure to Communicate, Holly Weeks shows how to master the combat mentality, emotional maelstrom, and confusion that poison difficult conversations. Drawing on her many years as a consultant and coach to leaders and executives, the author explains: · Why we turn to ineffective tactics when the heat is on · How to avoid the worst pitfalls of difficult conversations, and how to pull yourself out if you fall in · Ways to regain your balance and inject respect into stressful conversations, even when you've been confronted, infuriated, or wronged · Strategies for mitigating aggression and defensiveness, and for clearing the fog of misconceptions · How to get through the hardest conversations with your reputation and relationships intact Using proven techniques paired with detailed real-life examples, Weeks equips you with the strategies and practices you need to transform even the toughest conversations., Your stomach's churning; you're hyperventilating -- you're in a badly deteriorating conversation at work. Such exchanges, which run the gamut from firing subordinates to parrying verbal attacks from colleagues, are so loaded with anger, confusion, and fear that most people handle them poorly: they avoid them, clamp down, or give in. But dodging issues, appeasing difficult people, and mishandling tough encounters all carry a high price for managers and companies -- in the form of damaged relationships, ruined careers, and intensified problems. In Failure to Communicate, Holly Weeks shows how to master the combat mentality, emotional maelstrom, and confusion that poison difficult conversations. Drawing on her many years as a consultant and coach to leaders and executives, the author explains: - Why we turn to ineffective tactics when the heat is on - How to avoid the worst pitfalls of difficult conversations, and how to pull yourself out if you fall in - Ways to regain your balance and inject respect into stressful conversations, even when you've been confronted, infuriated, or wronged - Strategies for mitigating aggression and defensiveness, and for clearing the fog of misconceptions - How to get through the hardest conversations with your reputation and relationships intact Using proven techniques paired with detailed real-life examples, Weeks equips you with the strategies and practices you need to transform even the toughest conversations.
LC Classification Number
HF5718

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

AlibrisBooks

98,5% positive Bewertungen1,9 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2008
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Alibris is the premier online marketplace for independent sellers of new & used books, as well as rare & collectible titles. We connect people who love books to thousands of independent sellers around ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (505.844)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ