Bild 1 von 2


Galerie
Bild 1 von 2


Ähnlichen Artikel verkaufen?
Level 3 Führung: Unter die Oberfläche kommen Taschenbuch Clawson, James 5th-
US $25,00
Ca.EUR 21,48
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $4,47 (ca. EUR 3,84) USPS Media MailTM.
Standort: Hillsboro, Oregon, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mi, 13. Aug und Mo, 18. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:266948652013
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Edition
- Fifth
- ISBN
- 9780132556415
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0132556413
ISBN-13
9780132556415
eBay Product ID (ePID)
44415552
Product Key Features
Number of Pages
472 Pages
Language
English
Publication Name
Level Three Leadership : Getting below the Surface
Publication Year
2011
Subject
Leadership
Features
Revised
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.6 in
Item Weight
25.6 Oz
Item Length
9.2 in
Item Width
7 in
Additional Product Features
Edition Number
5
Intended Audience
College Audience
LCCN
2010-037198
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4/092
Table Of Content
Brief Contents Section One: Introduction Chapter 1. The Leadership Point of View Chapter 2. The Diamond Model of Leadership in Organizations Chapter 3. Levels of Leadership Section Two: Strategic Frames Chapter 4. The Changing Context of Leadership Chapter 5. Strategic Thinking Chapter 6. The Ethical Imperative of Level Three Leadership Chapter 7. Innovation and Leadership Chapter 8. Personal, Work Group, and Organizational Charters Section Three: Self Chapter 9. Self Leadership Chapter 10. A Leader's Guide to Why People Behave the Way They Do Chapter 11. The Reb Model Chapter 12. Leadership and Intelligence Chapter 13. Resonance, Leadership, and the Purpose of Life Chapter 14. The Global Leader Section Four: Leading Others Chapter 15. Leading Others Chapter 16. The Appeal of Level One Leadership Chapter 17. The Limits of Level Two Leadership Chapter 18. The Focus and Impact of Level Three Leadership Chapter 19. Six Steps to Effective Leadership Chapter 20. The Language of Leadership Chapter 21. Leading Teams Section Five: Leading Design Chapter 22. Leading by Design Chapter 23. Human Resource Management Systems Chapter 24. Leading Change Section Six: Conclusion Chapter 25. Conclusion Section Seven: Workbook, Exercises, Bibliography, Appendix Chapter 26: Workbook
Edition Description
Revised edition
Synopsis
For undergraduate, graduate, and executive courses in leadership, organizational behavior, and management. A flexible approach to understanding and applying leadership. Level Three Leadership (L3L) uses a flexible leadership model to help students and practicing managers understand and apply the principles of leadership. This text focuses on what managers can do to influence the thinking and feeling of others-rather than focusing on changing behavior. The fifth edition has been significantly enhanced with additions based on the recommendations of reviewers and users., A flexible approach to understanding and applying leadership. Level Three Leadership (L3L) uses a flexible leadership model to help practicing managers understand and apply the principles of leadership. This text focuses on what managers can do to influence the thinking and feeling of others-rather than focusing on changing behavior. The fifth edition has been significantly enhanced with additions based on the recommendations of reviewers and users.
LC Classification Number
HD57.7.C545 2012
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
LUMEX CITY
100% positive Bewertungen•2,9 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (732)
- w***o (1184)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThank you
- r***e (136)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufLooks very good.
- n***p (203)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufPerfect!
Noch mehr entdecken:
- James-Patterson-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- James-Joyce-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- James-Rollins-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- Henry-James-Taschenbuch-Sachbuch Bücher,
- Henry-James-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- James-Patterson-Taschenbuch-Belletristik - Bücher,
- P.D. - James-Taschenbuch-Belletristik-Bücher,
- Bücher James-Patterson-Taschenbuch-Belletristik auf Deutsch,
- El-James-Taschenbuch-Belletristik - Bücher auf Deutsch,
- James-Michener-Taschenbuch-Krimis - & -Thriller-Belletristik-Bücher