|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Philosophie durch Videospiele von Jon Cogburn, Mark Silcox-

Ursprünglicher Text
Philosophy Through Video Games by Jon Cogburn, Mark Silcox
textbooks_source
(37713)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $13,69
Ca.EUR 11,73
Artikelzustand:
Gut
2 verfügbar1 verkauft
Wurde auch von anderen Nutzern gekauft. Schon 1 verkauft.
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kostenlos USPS Media MailTM.
Standort: Columbia, Missouri, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 18. Aug und Sa, 23. Aug bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:236055268045
Zuletzt aktualisiert am 03. Jul. 2025 17:39:49 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut: Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr ...
Book Title
Philosophy Through Video Games
ISBN
9780415988582

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
0415988586
ISBN-13
9780415988582
eBay Product ID (ePID)
64173429

Product Key Features

Number of Pages
216 Pages
Language
English
Publication Name
Philosophy Through Video Games
Subject
General, Video & Electronic
Publication Year
2008
Type
Textbook
Subject Area
Philosophy, Games & Activities
Author
Mark Silcox, Jon Cogburn
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
14.1 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.2 in

Additional Product Features

Intended Audience
College Audience
LCCN
2008-030918
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
794.801
Table Of Content
1 The Game inside the Mind, the Mind inside the Game (The Nintendo Wii Gaming Console) 2 I, Player: The Puzzle of Personal Identity (MMORPGS and Virtual Communities) 3 Artificial and Human Intelligence (Single-Player RPGs) 4 The Metaphysics of Interactive Art (Puzzle and Adventure Games) 5 Do Video Games Make us Evil? (First-Person Shooters) 6 Games and God's Goodness (World-Builder and Tycoon Games) 7 Epilogue: Video Games and the Meaning of Life
Synopsis
In Philosophy Through Video Games, Jon Cogburn and Mark Silcox - philosophers with game industry experience - investigate the aesthetic appeal of video games, their effect on our morals, the insights they give us into our understanding of perceptual knowledge, personal identity, artificial intelligence, and the very meaning of life itself, arguing that video games are popular precisely because they engage with longstanding philosophical problems., How can Wii Sports teach us about metaphysics? Can playing World of Warcraft lead to greater self-consciousness? How can we learn about aesthetics, ethics and divine attributes from Zork, Grand Theft Auto, and Civilization? A variety of increasingly sophisticated video games are rapidly overtaking books, films, and television as America's most popular form of media entertainment. It is estimated that by 2011 over 30 percent of US households will own a Wii console - about the same percentage that owned a television in 1953. In Philosophy Through Video Games, Jon Cogburn and Mark Silcox - philosophers with game industry experience - investigate the aesthetic appeal of video games, their effect on our morals, the insights they give us into our understanding of perceptual knowledge, personal identity, artificial intelligence, and the very meaning of life itself, arguing that video games are popular precisely because they engage with longstanding philosophical problems. Topics covered include: * The Problem of the External World * Dualism and Personal Identity * Artificial and Human Intelligence in the Philosophy of Mind * The Idea of Interactive Art * The Moral Effects of Video Games * Games and God's Goodness Games discussed include: Madden Football, Wii Sports, Guitar Hero, World of Warcraft, Sims Online, Second Life, Baldur's Gate, Knights of the Old Republic, Elder Scrolls, Zork, EverQuest Doom, Halo 2, Grand Theft Auto, Civilization, Mortal Kombat, Rome: Total War, Black and White, Aidyn Chronicles, How can Wii Sports teach us about metaphysics? Can playing World of Warcraft lead to greater self-consciousness? How can we learn about aesthetics, ethics and divine attributes from Zork , Grand Theft Auto , and Civilization ? A variety of increasingly sophisticated video games are rapidly overtaking books, films, and television as America's most popular form of media entertainment. It is estimated that by 2011 over 30 percent of US households will own a Wii console - about the same percentage that owned a television in 1953. In Philosophy Through Video Games, Jon Cogburn and Mark Silcox - philosophers with game industry experience - investigate the aesthetic appeal of video games, their effect on our morals, the insights they give us into our understanding of perceptual knowledge, personal identity, artificial intelligence, and the very meaning of life itself, arguing that video games are popular precisely because they engage with longstanding philosophical problems. Topics covered include: * The Problem of the External World * Dualism and Personal Identity * Artificial and Human Intelligence in the Philosophy of Mind * The Idea of Interactive Art * The Moral Effects of Video Games * Games and God's Goodness Games discussed include: Madden Football , Wii Sports , Guitar Hero , World of Warcraft , Sims Online , Second Life , Baldur's Gate , Knights of the Old Republic , Elder Scrolls , Zork , EverQuest Doom , Halo 2 , Grand Theft Auto , Civilization , Mortal Kombat , Rome: Total War , Black and White , Aidyn Chronicles
LC Classification Number
GV1469.3.C645 2009

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

textbooks_source

99,2% positive Bewertungen250 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Mai 2017
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.9
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (39.906)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ