Bild 1 von 1

Galerie
Bild 1 von 1

Ähnlichen Artikel verkaufen?
MEDIENPUBLIKUMSFORSCHUNG: EIN LEITFADEN FÜR PROFIS Von Graham Mytton & Peter Diem-
~ BRAND NEW!! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
US $67,49
Ca.EUR 57,44
Artikelzustand:
Neu
Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte Seiten. Genauere Einzelheiten entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 28. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226851442008
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- ISBN-10
- 9351506436
- Book Title
- Media Audience Research: A Guide for Professionals
- ISBN
- 9789351506430
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
9351506436
ISBN-13
9789351506430
eBay Product ID (ePID)
219613437
Product Key Features
Number of Pages
300 Pages
Language
English
Publication Name
Media Audience Research : a Guide for Professionals
Publication Year
2016
Subject
Communication Studies, Media Studies
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.5 in
Item Weight
16.8 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
7.2 in
Additional Product Features
Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-039344
Dewey Edition
23
Reviews
The book by Mytton, Diem and van Dam is a description of the contemporary methods of audience research available to media research scholars and practitioners. The book covers both quantitative (survey design) and qualitative (focus group) methods of media research...the book provides a valuable reference for practitioners and research scholars in this field.
Dewey Decimal
302.2/072
Table Of Content
PrefaceIntroductionHistory of Media ResearchQuantitative Research: Audience Measurement--General Theory and The BasicsAudience and Media Measurement Research Methods in use TodayQuantitative Online ResearchInternet Audience Measurement: Passive Methods and TechnologiesQualitative ResearchAudience Opinion and ReactionDesk ResearchData AnalysisAdapting Media Research to Different CulturesAppendixGlossaryBibliographyIndex
Synopsis
The only comprehensive training book on conducting research into all forms of media This book outlines all the methods for conducting research--both active and passive as well as quantitative and qualitative--in all forms of media, including new media such as the Internet, mobile phones and social media. It explains the ways in which media audiences are measured, understood and taken into account in media planning, advertising sales and social development campaigns. It shows how datasets are analysed and used. The statistical theories behind good quantitative research are explained in simple and accessible language. The book is intended for both media research scholars and practitioners.
LC Classification Number
P91.3
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
ZUBER
97,8% positive Bewertungen•961 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (295.048)
- 1***1 (29)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufAs advertised. Seller was professional and on time. Thank you.
- n***d (2)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufCame
- d***7 (15)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufThe CD, case and booklet all arrived in mint condition as described. Everything looks great and seller had great pricing and shipping time. 5/5 Stars highly recommend!!!
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch-Rough-Guides Bücher,
- Sachbuch Insight Guides Bücher,
- Englische Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- Englische Bücher Insight-Guides-Sachbuch,
- Bücher über Bücher Sachbuch-Rough-Guides,
- Peter Straub Belletristik-Bücher,
- Peter Robinson Belletristik-Bücher,
- Deutsche Bücher Peter Straub Belletristik,
- Peter Straub Belletristik-Bücher im Taschenbuch-Format,
- Peter David Belletristik-Bücher im Taschenbuch-Format