|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

MEDIENPUBLIKUMSFORSCHUNG: EIN LEITFADEN FÜR PROFIS Von Graham Mytton & Peter Diem-

Ursprünglicher Text
MEDIA AUDIENCE RESEARCH: A GUIDE FOR PROFESSIONALS By Graham Mytton & Peter Diem
~ BRAND NEW!! Quick & Free Delivery in 2-14 days ~
ZUBER
(267350)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $67,49
Ca.EUR 57,44
Artikelzustand:
Neu
Ganz entspannt. Kostenloser Versand & Rückversand.
Versand:
Kostenlos Economy Shipping.
Standort: US, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Mo, 28. Jul und Do, 31. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:226851442008

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Neu: Neues, ungelesenes, ungebrauchtes Buch in makellosem Zustand ohne fehlende oder beschädigte ...
ISBN-10
9351506436
Book Title
Media Audience Research: A Guide for Professionals
ISBN
9789351506430

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
9351506436
ISBN-13
9789351506430
eBay Product ID (ePID)
219613437

Product Key Features

Number of Pages
300 Pages
Language
English
Publication Name
Media Audience Research : a Guide for Professionals
Publication Year
2016
Subject
Communication Studies, Media Studies
Type
Textbook
Subject Area
Language Arts & Disciplines, Social Science
Author
Piet Hein Van Dam, Graham Mytton, Peter Diem
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.5 in
Item Weight
16.8 Oz
Item Length
9.5 in
Item Width
7.2 in

Additional Product Features

Edition Number
3
Intended Audience
College Audience
LCCN
2015-039344
Dewey Edition
23
Reviews
The book by Mytton, Diem and van Dam is a description of the contemporary methods of audience research available to media research scholars and practitioners. The book covers both quantitative (survey design) and qualitative (focus group) methods of media research...the book provides a valuable reference for practitioners and research scholars in this field.
Dewey Decimal
302.2/072
Table Of Content
PrefaceIntroductionHistory of Media ResearchQuantitative Research: Audience Measurement--General Theory and The BasicsAudience and Media Measurement Research Methods in use TodayQuantitative Online ResearchInternet Audience Measurement: Passive Methods and TechnologiesQualitative ResearchAudience Opinion and ReactionDesk ResearchData AnalysisAdapting Media Research to Different CulturesAppendixGlossaryBibliographyIndex
Synopsis
The only comprehensive training book on conducting research into all forms of media This book outlines all the methods for conducting research--both active and passive as well as quantitative and qualitative--in all forms of media, including new media such as the Internet, mobile phones and social media. It explains the ways in which media audiences are measured, understood and taken into account in media planning, advertising sales and social development campaigns. It shows how datasets are analysed and used. The statistical theories behind good quantitative research are explained in simple and accessible language. The book is intended for both media research scholars and practitioners.
LC Classification Number
P91.3

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
Info zu diesem Verkäufer

ZUBER

97,8% positive Bewertungen961 Tsd. Artikel verkauft

Mitglied seit Okt 1998
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
5.0
Kommunikation
4.9

Beliebte Kategorien in diesem Shop

Verkäuferbewertungen (295.048)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ