|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

It's Not What You Sell, It's What You Stand For: Why Every Extraordinary Business,-

Ursprünglicher Text
It's Not What You Sell, It's What You Stand For: Why Every Extraordinary Busine,
thesixth
(69)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $1,99
Ca.EUR 1,70
Artikelzustand:
Gut
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
US $9,99 (ca. EUR 8,54) USPS Media MailTM.
Standort: Multiple Locations, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Sa, 26. Jul und Sa, 2. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:167617694329
Zuletzt aktualisiert am 20. Jul. 2025 21:54:36 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Gut
Buch, das gelesen wurde, sich aber in einem guten Zustand befindet. Der Einband weist nur sehr geringfügige Beschädigungen auf, wie z.B. kleinere Schrammen, er hat aber weder Löcher, noch ist er eingerissen. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag möglicherweise nicht mehr vorhanden. Die Bindung weist geringfügige Gebrauchsspuren auf. Die Mehrzahl der Seiten ist unbeschädigt, das heißt, es gibt kaum Knitter oder Einrisse, es wurden nur in geringem Maße Bleistiftunterstreichungen im Text vorgenommen, es gibt keine Textmarkierungen und die Randbereiche sind nicht beschrieben. Alle Seiten sind vollständig vorhanden. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers. Alle Zustandsdefinitionen ansehenwird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Hinweise des Verkäufers
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
It's Not What You Sell, It's What You Stand For: Why Every Extra,
Topic
Business & Money
Narrative Type
Business & Money
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9781591844471

Über dieses Produkt

Product Identifiers

Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
1591844479
ISBN-13
9781591844471
eBay Product ID (ePID)
102808496

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
It's Not What You Sell, It's What You Stand For : Why Every Extraordinary Business Is Driven by Purpose
Subject
Leadership, Consumer Guides, Personal Success, Management, Sales & Selling / General, Strategic Planning
Publication Year
2011
Type
Not Available
Subject Area
Reference, Business & Economics
Author
Roy M. Spence Jr.
Format
Uk-B Format Paperback

Dimensions

Item Height
1.4 in
Item Weight
11.3 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Grade From
Twelfth Grade
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4/012
Intended Audience
Trade
Synopsis
An insight into why purpose comes first in successful business. Readers are shown how success and standing for something go hand in hand., "Roy Spence is a brilliant, sparkling gem. True greatness comes in direct proportion to passionate pursuit of a purpose beyond money." -Jim Collins, author of Good to Great Over the last thirty-five years, Roy Spence has helped organizations such as Southwest Airlines, BMW, the University of Texas, Wal-Mart, the Clinton Global Initiative, and many others achieve greatness by obsessing about one big idea: purpose. With purpose as the North Star, employee engagement is higher, competition is less threatening, customers are more loyal, and innovation flows. As Spence writes, "Purpose is a reason for being that goes beyond making money-and it almost always results in making more money than you ever thought possible." Especially during times of great economic uncertainty, purpose is the key to creating and maintaining a high- performing organization, deserving just as much attention as strategy, execution, and innovation. These insider insights and case studies will help you discover your organization's purpose, proclaim it to the world, and apply it to everything you do., "Roy Spence is a brilliant, sparkling gem. True greatness comes in direct proportion to passionate pursuit of a purpose beyond money." -Jim Collins, author of Good to Great Over the last thirty-five years, Roy Spence has helped organizations such as Southwest Airlines, BMW, the University of Texas, Wal-Mart, the Clinton Global Initiative, and many others achieve greatness by obsessing about one big idea- purpose. With purpose as the North Star, employee engagement is higher, competition is less threatening, customers are more loyal, and innovation flows. As Spence writes, "Purpose is a reason for being that goes beyond making money-and it almost always results in making more money than you ever thought possible." Especially during times of great economic uncertainty, purpose is the key to creating and maintaining a high- performing organization, deserving just as much attention as strategy, execution, and innovation. These insider insights and case studies will help you discover your organization's purpose, proclaim it to the world, and apply it to everything you do.
LC Classification Number
HD30.28

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Info zu diesem Verkäufer

thesixth

96% positive Bewertungen605 Artikel verkauft

Mitglied seit Mär 2024
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
5.0
Angemessene Versandkosten
4.6
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
5.0

Verkäuferbewertungen (77)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ