|Eingestellt in Kategorie:
Dieses Angebot wurde vom Verkäufer am Do, 5. Jun um 02:46 beendet, da der Artikel nicht mehr verfügbar ist.
The Art of Graphic Design: 30th Anniversary Edition, Thompson, Bradbury, 9780300
Beendet
The Art of Graphic Design: 30th Anniversary Edition, Thompson, Bradbury, 9780300
US $10,38US $10,38
Fr, 06. Jun, 02:46Fr, 06. Jun, 02:46
Ähnlichen Artikel verkaufen?

The Art of Graphic Design: 30th Anniversary Edition, Thompson, Bradbury, 9780300

hpb-blue
(4526)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
US $10,38
Ca.EUR 8,90
Artikelzustand:
Neuwertig
Letzter Artikel1 verkauft
    Versand:
    Kostenlos Economy Shipping.
    Standort: Dallas, Texas, USA
    Lieferung:
    Lieferung zwischen Fr, 18. Jul und Mi, 23. Jul nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
    Wir wenden ein spezielles Verfahren zur Einschätzung des Liefertermins an – in diese Schätzung fließen Faktoren wie die Entfernung des Käufers zum Artikelstandort, der gewählte Versandservice, die bisher versandten Artikel des Verkäufers und weitere ein. Insbesondere während saisonaler Spitzenzeiten können die Lieferzeiten abweichen.
    Rücknahme:
    60 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
    Zahlungen:
        Diners Club

    Sicher einkaufen

    eBay-Käuferschutz
    Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
    Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
    eBay-Artikelnr.:156772196325
    Zuletzt aktualisiert am 02. Jun. 2025 05:49:08 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

    Artikelmerkmale

    Artikelzustand
    Neuwertig: Buch, das wie neu aussieht, aber bereits gelesen wurde. Der Einband weist keine ...
    ISBN
    9780300238570

    Über dieses Produkt

    Product Identifiers

    Publisher
    Yale University Press
    ISBN-10
    0300238576
    ISBN-13
    9780300238570
    eBay Product ID (ePID)
    19038273084

    Product Key Features

    Edition
    30
    Book Title
    Art of Graphic Design : 30th Anniversary Edition
    Number of Pages
    248 Pages
    Language
    English
    Topic
    History & Criticism, Individual Artists / Monographs, Graphic Arts / General, Decorative Arts
    Publication Year
    2018
    Illustrator
    Yes
    Genre
    Design, Art
    Author
    Bradbury Thompson
    Format
    Trade Paperback

    Dimensions

    Item Height
    0.1 in
    Item Weight
    51 Oz
    Item Length
    1.3 in
    Item Width
    1 in

    Additional Product Features

    Intended Audience
    Trade
    LCCN
    2018-936241
    TitleLeading
    The
    Afterword by
    Helfand, Jessica
    Edition Description
    Anniversary
    Synopsis
    A revered classic of American design delights anew with the freshness and ingenuity of its approach Bradbury Thompson (1911-1995) remains one of the most admired and influential graphic designers of the twentieth century, having trained a generation of design students while on the faculty of the Yale School of Art for more than thirty years. The art director of Mademoiselle and design director of Art News and Art News Annual in the decades after World War II, Thompson was also a distinguished designer of limited-edition books, postage stamps, rationalized alphabets, corporate identification programs, trademarks, and sacred works (most notably the Washburn College Bible ). Thompson also designed more than sixty issues of Westvaco Inspirations , a magazine that was published by the Westvaco Corporation and distributed to thousands of printers, designers, and teachers to show the range and versatility of printing papers. Thompson was especially revered for his ability to adapt classic typography for the modern world. Bradbury Thompson: The Art of Graphic Design is a landmark in the history of fine bookmaking. First published by Yale University Press in 1988 and designed by Thompson himself, it was praised by the New York Times as a book in which "art and design are gloriously and daringly mixed." Original texts by the author and other notable designers, critics, and art historians, including J. Carter Brown, Alvin Eisenman, and Steven Heller, explore Thompson's methods and design philosophy, and a newly commissioned afterword by Jessica Helfand attests to the enduring importance of his work. Both a retrospective and a manifesto, the book surveys Thompson's timeless contributions to American graphic design, including his experimental work and his work in magazines, typography, books, simplified alphabets, and contemporary postage stamps. Published for the first time in paperback, this classic text is now available for a new generation of designers and students.
    LC Classification Number
    NC997.T4 2018

    Artikelbeschreibung des Verkäufers

    Rechtliche Informationen des Verkäufers

    Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
    Info zu diesem Verkäufer

    hpb-blue

    98,8% positive Bewertungen21 Tsd. Artikel verkauft

    Mitglied seit Jul 2014
    Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
    Shop besuchenKontakt

    Detaillierte Verkäuferbewertungen

    Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
    Genaue Beschreibung
    4.9
    Angemessene Versandkosten
    5.0
    Lieferzeit
    5.0
    Kommunikation
    5.0

    Verkäuferbewertungen (5.282)

    Alle Bewertungen
    Positiv
    Neutral
    Negativ
      • f***p (281)- Bewertung vom Käufer.
        Letzte 6 Monate
        Bestätigter Kauf
        Excellent condition in shown in both appearance and quality resulting in high value and positive experience.
      Alle Bewertungen ansehen