

International Marketing: Strategy and Theory by Shaw, John, Onkvisit, Sak
£17,44
Ca.EUR 20,73
Artikelzustand:
Akzeptabel
Buch mit deutlichen Gebrauchsspuren. Der Einband kann einige Beschädigungen aufweisen, ist aber in seiner Gesamtheit noch intakt. Die Bindung ist möglicherweise leicht beschädigt, in ihrer Gesamtheit aber noch intakt. In den Randbereichen wurden evtl. Notizen gemacht, der Text kann Unterstreichungen und Markierungen enthalten, es fehlen aber keine Seiten und es ist alles vorhanden, was für die Lesbarkeit oder das Verständnis des Textes notwendig ist. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
£7,20 (ca. EUR 8,56) Royal Mail International Standard.
Standort: Hertfordshire, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 23. Mai und Fr, 6. Jun nach 43230 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:155099762570
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Book Title
- International Marketing: Strategy and Theory
- ISBN
- 9780415311335
- EAN
- 9780415311335
Über dieses Produkt
Product Information
Marketing is a universal activity that is widely applicable, regardless of the political, social or economic systems of a particular country. However, this doesn't mean that consumers in different parts of the world should be satisified in the same way. The 4th edition of International Marketing has been written to enable managers and scholars to meet the international challenges they face everyday. It provides the solid foundation required to understand the complexities of marketing on a global scale. The book has been fully updated with topical case studies, examples of contemporary marketing campaigns, the most relevant discussion topics as well as the most up-to-date theories, references and research findings. It is this combination of theory and practice that makes this textbook truly unique, presenting a fully rounded view of the topic rather than an anecodotal or descriptive one alone. The book includes chapters on: * Trade distortions and marketing barriers * Political and legal environments * Culture * Consumer behaviour * Marketing research * Promotion and pricing strategies * Currencies and foreign exchange Accessibly written and designed, this book is the most international book on marketing available that can be used by undergraduates and postgraduates the world over. A companion website provides additional material for lecturers and students alike.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415311335
eBay Product ID (ePID)
91925666
Product Key Features
Number of Pages
620 Pages
Publication Name
International Marketing: Strategy and Theory
Language
English
Subject
Economics, Marketing
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
246 mm
Item Weight
1724 g
Item Width
189 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
USt-IdNr.: GB 858 5123 06
CRN: 04924751
Info zu diesem Verkäufer
Phatpocket Book Shoppe
99,2% positive Bewertungen•120 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
Verkäuferbewertungen (43.172)
- 7***j (2150)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufCouldn’t believe how fast shipping was coming from UK. Thank you
- j***a (440)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufExellent seller
- m***5 (899)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufGood price great value thanks
Noch mehr entdecken:
- Bücher über Marketing Sachbuch,
- Marketing Studium und Erwachsenenbildung,
- Bücher im Taschenbuch Sachbuch Marketing,
- Englische Bücher über Marketing Sachbuch,
- Deutsche Studium und Erwachsenenbildung Marketing,
- Internationale Politikbücher,
- John Grisham Belletristik-Bücher,
- John Grisham Hörbücher,
- John Grisham Belletristik Romane,
- John Jakes Belletristik-Bücher