|Eingestellt in Kategorie:
Ähnlichen Artikel verkaufen?

Designing and Conducting Mixed Meth..., Plano Clark, Dr

Free UK Delivery | 10m Happy Customers | Trusted Seller
World of Books Ltd
(10398084)
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
£6,49
(inkl. MwSt.)
Ca.EUR 7,49
Artikelzustand:
Sehr gut
3 verfügbar
Ganz entspannt. Rückgaben akzeptiert.
Versand:
Kein Versand nach USA.
Standort: GB, Vereinigtes Königreich
Lieferung:
Weitere Infos zur Lieferzeit in der Artikelbeschreibung
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Käufer zahlt Rückversand. Wenn Sie ein eBay-Versandetikett verwenden, werden die Kosten dafür von Ihrer Rückerstattung abgezogen.
Zahlungen:
    Diners Club

Sicher einkaufen

eBay-Käuferschutz
Geld zurück, wenn etwas mit diesem Artikel nicht stimmt. Mehr erfahreneBay-Käuferschutz - wird in neuem Fenster oder Tab geöffnet
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:145655465530
Zuletzt aktualisiert am 02. Jul. 2025 08:28:45 MESZAlle Änderungen ansehenAlle Änderungen ansehen

Artikelmerkmale

Artikelzustand
Sehr gut: Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand ...
Title
Designing and Conducting Mixed Methods Research
Book Title
Designing and Conducting Mixed Methods Research
ISBN
1412927927
EAN
9781412927925
Binding
Paperback / softback
Date of Publication
2006-09-26
Release Title
Designing and Conducting Mixed Methods Research
Artist
Plano Clark, Dr. Vicki L.
Brand
N/A
Colour
N/A

Über dieses Produkt

Product Information

Mixed method research design, spearheaded by the author of the best-selling Research Design text (Second Edition, SAGE 2002), combines the latest thinking about mixed methods research designs with practical, step-by-step guidelines for the decisions that must be made in designing a mixed methods research study. The text: - offers a practical, how-to guide for designing a mixed methods study - presents examples from actual, published mixed methods studies drawn across the social, behavioural, health, and education disciplines - incorporates activities and exercises for classroom use or for use by the researcher in preparing designs - contains a full glossary of terms for quick reference or as a study tool - illustrates designs using visual diagrams and flowcharts - goes through the entire research process (formulating questions, designing, collecting, interpreting, etc.) using four major types of mixed methods designs Mixed methods research is defined as a procedure for collecting, analyzing, and mixing both quantitative and qualitative data in a single case study or series of studies and is becoming more common in studies across the social, behavioural, and health sciences as well as education.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications LTD
ISBN-13
9781412927925
eBay Product ID (ePID)
89594311

Product Key Features

Publication Name
Designing and Conducting Mixed Methods Research
Subject
Classical Studies
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Author
Vicki L. Plano Clark, John W. Creswell
Number of Pages
296 Pages

Dimensions

Item Height
232 mm
Item Width
187 mm

Additional Product Features

Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Title_Author
John W. Creswell, Vicki L. Plano Clark

Artikelbeschreibung des Verkäufers

Rechtliche Informationen des Verkäufers

Ich versichere, dass alle meine Verkaufsaktivitäten in Übereinstimmung mit allen geltenden Gesetzen und Vorschriften der EU erfolgen.
USt-IdNr.: DE 281042328, EL 996857788, ES N8267548I, FR 27823676960, GB 922696893, IT 00185819992
CRN: 06437594
Info zu diesem Verkäufer

World of Books Ltd

98,6% positive Bewertungen38,6 Mio. Artikel verkauft

Mitglied seit Feb 2010
Antwortet meist innerhalb 24 Stunden
Angemeldet als gewerblicher Verkäufer
In 2002, World of Books Group was founded on an ethos to do good, protect the planet and support charities by enabling more goods to be reused. Since then, we've grown into to a global company ...
Mehr anzeigen
Shop besuchenKontakt

Detaillierte Verkäuferbewertungen

Durchschnitt in den letzten 12 Monaten
Genaue Beschreibung
4.8
Angemessene Versandkosten
5.0
Lieferzeit
4.9
Kommunikation
4.9

Verkäuferbewertungen (13.945.312)

Alle Bewertungen
Positiv
Neutral
Negativ